Skaitmeninės rinkodaros tinklaraštis

Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.

  • Neišvengiami pokyčiai skaitmeninėje rinkodaroje, laukiantys 2024 metais

    Kaip duomenų apsaugos politika pakeis jūsų verslo galimybes rinkodaroje? Kaip prisitaikyti prie naujų sąlygų? 2023 m. gegužės 16 diena tapo naujų perversmų skaitmeninėje rinkodaroje data. Šią dieną buvo paskelbta nauja informacija apie vartotojus ir jų elgsenos tinklalapiuose rinkimo, saugojimo ir administravimo standarto ir reikalavimų TCF (2.2) versija. Ji praktiškai papildo jau žinomą BDAR dalimi apie…

  • Kuo verslui vertinga Youtube vaizdo reklama

    Youtube vaizdo reklama – daugiausiai pasipriešinimo sulaukiantis pasiūlymas. Kalbant apie vaizdo reklamą, didžioji dalis verslo atstovų nepatogiai jaučiasi, dėl vyraujančios nuostatos, jog ši priemonė būtinai reikalauja didelių išlaidų bei papildomų paslaugų (vaizdo redagavimo, titravimo ir pan.).  Vaizdo reklama YouTube kanale yra visai kitokia, nei televizijoje ar kitur. Išlaidos, laiko sąnaudos šiai reklamos formai gali būti…

  • „Google” verslo paskyros vertė, didinant žinomumą paieškoje

    „Kaip pasiekti didesnį žinomumą, investuojant mažiau?” – turbūt vienas iš dažniausiai skambančių klausimų, sprendžiant reklamos dilemas.  Atsižvelgiant į verslo prioritetus, skaitmeninės rinkodaros priemonės skiriasi, ir nėra vienos 100% universaliai veikiančios taisyklės. Svarbu įvertinti, kurios priemonės ir pastangos konkrečiu atveju suteiks didžiausią grąžą. Ir nors visuomenės nuostatos sako, kad „nemokamas sūris tik spąstuose”, vis tik šiais,…

  • Kaip vartotojai priima sprendimą pirkti ir kodėl svarbu tai suprasti

    Pirkimo procesas susideda iš kelių etapų, o vartotojai turi savų lūkesčių ir motyvų, kurie paveikia sprendimą. Priimdami sprendimą, vartotojai vertina įspūdžius, nuomones, pateiktą informaciją. Naujos patirtys kelia klausimus, kaip, telkiantis elektroninėje erdvėje, tinkamai pateikti informaciją, kokiuose interneto kanaluose pranešti apie save, kaip pateikti produktą, kad klientas norėtų pirkti, kaip suprasti, kas veiksminga.  Vartotojo pirkimo kelias…

  • Ką verta žinoti apie skaitmeninės rinkodaros pokyčius 2020

    Internetas jau tapo neatsiejama mūsų gyvenimo dalimi. Rinkodara ir komunikacija internete padeda tiek žmonėms, tiek verslams greitesnėje paieškoje, ar tai būtų norima prekė, ar tai būtų potencialus klientas.  Skaitmeninė rinkodara – bene daugiausiai matuojamas rinkodaros tipas, kuris leidžia aiškiai pamatuoti, kas veiksminga, o kas ne. 100% visiems veikiančio sprendimo nėra, todėl šioje srityje svarbu individualūs…

  • 340 mln. dolerių smulkiam verlsui – galimybė ir Lietuvos įmonėms

    Koronaviruso protrūkis visame pasaulyje palieka vis ryškesnes žymes, paveikia gyvenimą ir bendruomenes. Google skiria 800+ milijonų dolerių paramą sveikatos organizacijoms, vyriausybėms ir sveikatos sistemos darbuotojams, ne pelno siekiančioms organizacijoms (į paramą pretenduoti gali ir Lietuvos ne pelno siekiančios organizacijos). Net 340 mln. dolerių iš šios sumos skiriama „Google Ads” kreditais, visiems smulkiems ir vidutiniams verslams…

  • Kaip „Google Ads” automatizavimas keičia rinkodaros efektyvumą?

    „Google Ads” platforma vis sparčiau juda didesnio automatizavimo link. Ši tendencija turi didelę svarbą el. komercijos verslams, kadangi, esant didelėms apimtims, tai supaprastina reklaminių skelbimų kūrimą bei leidžia juos lengviau individualizuoti. Norint padėti įmonėms geriau suprasti minėtos technologijos suteikiamas galimybes, balandžio 24 dieną „Vilnius Tech Park” komplekse surengta konferencija, tema „Reklaminių kampanijų „Google Ads” tinkle…

  • Kaip Google pakeis Jūsų verslo ateitį?

    Rugsėjo 28 d. RAIBEC kartu su dar 1500 „Google“ Premium partnerių iš 63 šalių dalyvavo Niujorke vykusioje „Google“ Premium partnerių konferencijoje. Konferencijoje „Google“ apžvelgė besikeičiančias vartotojų elgsenos tendencijas ir pristatė naujausius produktus. Svarbiausios naujienos, kuriomis jau galime pasidalinti su jumis. „Google“ paieškos rezultatai priklausys ir nuo fizinės Jūsų buvimo vietos Ateityje rezultatai „Google“ paieškoje bus…

  • Kaip išvengti klaidų skaitmeninėje komunikacijoje?

    Vis dar dažna organizacija Lietuvoje nėra pakankamai susitvarkiusi skaitmeninės komunikacijos našumo matavimų ir, pirmiausia, „Google Analytics“. Net didelės įmonės dažnai negali išreikšti savo komunikacijos įdirbio pajamomis, o komunikacijos veiksmus daugeliu atvejų grindžia neteisingomis prielaidomis. Tai neleidžia suprasti, kokie darbai kiek vertės sukūrė, koks socialinių tinklų turinys ar tematika duoda daugiau pardavimų, kokie „AdWords“ raktažodžiai, skelbimai yra…

Mes remiame

RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
[email protected]
+370 614 14199

© 2022 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.