Skaitmeninės rinkodaros tinklaraštis

Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.

  • „Google“ reklama „žaliems“: pagrindai ir patarimai

    „Google AdWords“, arba tiesiog „AdWords“, yra turbūt žinomiausia reklamos paslauga pasaulyje, skaičiuojanti jau 17-tuosius gyvavimo metus. Iš pradžių įmonės mokėdavo mėnesinį mokestį, o „Google“ pati kurdavo ir valdydavo jų reklamines kampanijas. Nuo to laiko platforma pasikeitė beveik neatpažįstamai. Šiandien „AdWords“ skelbimai gali būti rodomi dviejuose tinkluose: Paieškos tinkle ir Vaizdinės reklamos tinkle. Reklama Paieškos tinkle…

  • „AdWords” ateitis, arba kaip „pramušti“ vidutiniškus pardavimus

    Dauguma el. parduotuvių, vykdančių „Google AdWords“ kampanijas, anksčiau ar vėliau prisijungia prie klubo „Šiaip sau“: investicijų grąža (ROI) – vidutinė, kaštai bei pardavimai – taip pat. Gal norėtųsi geresnių rezultatų – bet kad ir konkurentų panašūs… Kodėl taip atsitinka ir ar yra būdas pastebimai pakeisti situaciją?

  • „AdWords“ pavasaris: 5 svarbiausi artėjantys pokyčiai

    Vos prieš kelias dienas konferencijoje „Google Performance Summit“ kompanija pristatė artėjančius pasikeitimus „AdWords“ platformoje, apie kuriuos turėtumėte žinoti ir jūs.

  • Automatinis „Ads“ kampanijų kūrimas: naujos galimybės e-verslui

    Kaip padidinti investicijų į „Google Ads“ reklamą grąžą didelėse įmonėse? Vienas iš būdų – kurti tikslesnius, suasmenintus skelbimus. Tačiau tai padaryti, turint platų ir greitai kintantį asortimentą, yra beveik neįmanoma. Šimtams skelbimų talpinti ir atnaujinti reiktų visos vadybininkų armijos ir atitinkamo biudžeto jai išlaikyti.

Mes remiame

RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
[email protected]
+370 614 14199

© 2022 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.