Skaitmeninės rinkodaros tinklaraštis

Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.

  • Sėkmės istorija: 16x geresnis matomumas paieškoje

    Pavyzdys, kaip išorinis SEO (optimizavimas paieškos sistemoms) gali pakelti potencialių pirkėjų srautą į svetainę tada, kai klientui to reikia labiausiai.

  • Svetainės iliustracijos: kaip įtikti „Google“?

    Kada paskutinį kartą matėte el. parduotuvę be nuotraukų arba interneto svetainę be iliustracijų? Nors grafinius failus naudoja absoliuti dauguma šiuolaikinių tinklalapių, anaiptol ne visi turinio administratoriai žino, kaip juos sutvarkyti, kad svetainė veiktų greičiau ir būtų lengviau randama. Šis straipsnis – kaip tik apie tai. Failo pavadinimas Grafinio failo pavadinimas turėtų suteikti informaciją apie jame…

  • Kaip „Google“ paieškos rezultatus pakeitė „Penguin 4.0“?

    „Google“ paieškos algoritmas „Penguin“, skirtas kovoti su šlamštu paieškos rezultatuose, pirmąkart paleistas 2012 metų balandį. Iki šio algoritmo atsiradimo, PVO (SEO) specialistai turėjo galimybę svetainėms kurti menkaverčius (spam) nuorodų tinklus ir taip gana lengvai manipuliuoti paieškos rezultatais. Paleidus „Penguin 1.0“, žemos vertės nuorodos iš prastos reputacijos svetainių tapo „toksiškomis“ ir galėjo tiesiogiai pakenkti bendriems PVO rezultatams. Todėl išorinių nuorodų tinklo auditavimas…

Mes remiame

RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
[email protected]
+370 614 14199

© 2022 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.