Skaitmeninės rinkodaros paslaugos
verslo vystymui
Analitika ir duomenimis grįstas strateginis vystymas
„Google Ads“ reklaminių kampanijų strategija ir įgyvendinimas
„Meta Ads“ reklaminių kampanijų strategija ir įgyvendinimas
BDAR ir TCF 2.2
standarto atitikties auditas
BDAR ir TCF 2.2 standartu pagrįstas internetinės svetainės paruošimas
Duomenimis grįsta rinkodara
Mums teko analizuoti daugybę skirtingų statistinių duomenų, tad puikiai suprantame rinkodaros rodiklius skirtingose industrijose. Nuo ROAS, CR, CPA iki kitų rodiklių, gebame juos vertinti, pasakyti kaip šiuo metu sekasi jums bei kokių veiksmų reikėtų imtis, jog sektųsi dar geriau.
Išsikelkite verslo tikslus
Padedame nusistatyti verslo tikslus. Parengiame jų vertinimo rodiklių valdymo sistemą, kurios pagalba esamuoju laiku matysite verslo rezultatų kryptį.
Pelningiau skirstykite investicijas
Naudojant rinkodaros KPI valdymo sistemą, geriau suprantamas kiekvieno atlikto veiksmo susijusio su reklama bei vartotojų srauto šaltinio efektyvumas. Tinkamai prioretizuotos ir paskirstytos investicijos sukuria didesnę vertę.
Operatyviai vertinkite skaitmeninės rinkodaros kanalų rezultatus
Pateikiame detalias ataskaitos, kuriose puikiai atsispindi situacija rinkoje ir rezultatų pokyčiai. Šios ataskaitos, tai pats tikslingiausias ir inovatyviausias būdas gauti reikiamą, pagrįstą informaciją akimirksniu.
Mūsų patirtis leido atrinkti rodiklius, padedančius efektyviai valdyti ir vystyti verslą internete
Viską sudėjome į vieną 3D KPI internetinių pardavimų verslo valdymo sistemą.
- 3D KPI sistema leidžia matyti, kaip vykdomi SEO, CRO, el. pašto rinkodaros darbai, taip pat kaip „Google Ads“, „Meta“ ar kitos reklamos prisideda prie pardavimų augimo.
- Daugiau kaip 100 skydelių, virš 800 rodiklių.
- Atskleidžia ir tradicinės medijos įtaką pardavimams internete.
5 min.
Tik tiek laiko, vadovaujantis specialia 3D KPI ataskaitos skaitymo metodika, tereikia rezultatų įvertinimui.
Rinkodaros automatizavimas
Elektroninės komercijos verslai pardavinėja tūkstančius prekių. Kiekvienos jų reklama turi skirtingą grąžą ir pelningumą. Kuo didesnė visos reklamos grąža (ROAS), tuo didesnis Jūsų reklamos ir verslo pelningumas. Tam, kad maksimaliai pakeltume ROAS, mes automatizavome produktų reklamos kūrimo procesą „Google Ads“ tinkle.
5 min.
Tik tiek laiko užtrunka sukurti 10 000 produktų reklamines žinutes „Google“ paieškoje ir priskirti joms tikslinius raktažodžius.
+ 541% ROAS
Didesnė reklaminių kampanijų grąža, lyginant su DSA (Dynamic Search Ads) reklaminėmis kampanijomis.
0 min.
Tiek laiko el. parduotuvės specialistai užtrunka pranešti agentūrai apie akcijas, kad atitinkamai būtų atnaujintos reklaminės kampanijos.
- Automatizuotos reklaminės kampanijos supaprastina reklamos kūrimo procesą.
- Sumažina reklamos kūrimo kaštus.
- Padidina reklamos kokybę.
- Suteikia didesnę testavimo galimybę.
- Duoda didesnę grąžą ir pelningumą.
Rinkodaros automatizavimo sprendimai jau išbandyti šiose platformose
Pritaikome ir individualiuose projektuose.