Skaitmeninės rinkodaros paslaugos
verslo vystymui
Analitika ir duomenimis grįstas strateginis vystymas
„Google Ads“ reklaminių kampanijų strategija ir įgyvendinimas
„Meta Ads“ reklaminių kampanijų strategija ir įgyvendinimas
BDAR ir TCF 2.2
standarto atitikties auditas
BDAR ir TCF 2.2 standartu pagrįstas internetinės svetainės paruošimas
Duomenimis grįsta rinkodara
Per savo praktiką analizavome daugybę statistinių duomenų ir gerai pažįstame rinkodaros rodiklių rezultatus įvairiose industrijose. Žinome, kokiose ribose svyruoja ROAS, CR, CPA ar kitų rodiklių reikšmės, todėl galime pasakyti, kaip sekasi Jums.
Turėkite verslo tikslus
Padedam nusistatyti verslo tikslus. Parengiame rodiklių valdymo sistemą, kurios pagalba einamuoju metu matote verslo rezultatų kryptį.
Pelningiau skirstykite investicijas
Naudojant rinkodaros KPI valdymo paneles, geriau suprantamas kiekvieno veiksmo, reklamos, vartotojų srauto šaltinio efektyvumas, naudingumas ir indėlis verslo rezultatui. Tinkamai prioretizuotos investicijos sukuria didesnę vertę.
Operatyviau valdykite skaitmeninės rinkodaros kanalų rezultatus
Tai ataskaitos, kuriose puikiai matosi situacijos rinkoje ar darbo kokybės rezultatų pokyčiai. Jokios manipuliacijos skaičiais – rezultatas ir situacijos kitimas kaip ant delno.
Mūsų patirtis leido atrinkti rodiklius, padedančius valdyti ir vystyti verslą internete
Viską sudėjome į vieną 3D KPI internetinių pardavimų verslo valdymo sistemą.
- 3D KPI sistema skirta matyti, kaip vykdomi SEO, CRO, el. pašto rinkodaros darbai, kaip „Google Ads“, „Meta“ ar kitos reklamos prisideda prie pardavimų augimo.
- Daugiau kaip 100 skydelių, virš 800 rodiklių.
- Atskleidžia ir tradicinės medijos įtaką pardavimams internete.
5 min.
Tik tiek laiko, vadovaujantis specialia 3D KPI ataskaitos skaitymo metodika, verslo savininkams, akcininkams, vadovams ar rinkodaros specialistams reikia, kad įvertintų rezultatus.
Rinkodaros automatizavimas
Elektroninės komercijos verslai pardavinėja tūkstančius prekių. Kiekvienos jų reklama turi skirtingą grąžą ir pelningumą. Kuo didesnė visos reklamos grąža (ROAS), tuo didesnis Jūsų reklamos ir verslo pelningumas. Tam, kad maksimaliai pakeltume ROAS, mes automatizavome produktų reklamos kūrimo procesą „Google Ads“ tinkle.
5 min.
Tik tiek laiko užtrunka sukurti 10 000 produktų reklamines žinutes „Google“ paieškoje ir priskirti joms tikslinius raktažodžius.
+ 541% ROAS
Didesnė reklaminių kampanijų grąža, lyginant su DSA (Dynamic Search Ads) reklaminėmis kampanijomis.
0 min.
Tiek laiko el. parduotuvės specialistai užtrunka pranešti agentūrai apie akcijas, kad atitinkamai būtų atnaujintos reklaminės kampanijos.
- Automatizuotos reklaminės kampanijos supaprastina reklamos kūrimo procesą.
- Sumažina reklamos kūrimo kaštus.
- Padidina reklamos kokybę.
- Suteikia didesnę testavimo galimybę.
- Duoda didesnę grąžą ir pelningumą.
Rinkodaros automatizavimo sprendimai jau išbandyti šiose platformose
Pritaikome ir individualiuose projektuose.