Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.
Koronaviruso protrūkis visame pasaulyje palieka vis ryškesnes žymes, paveikia gyvenimą ir bendruomenes. Google skiria 800+ milijonų dolerių paramą sveikatos organizacijoms, vyriausybėms ir sveikatos sistemos darbuotojams, ne pelno siekiančioms organizacijoms (į paramą pretenduoti gali ir Lietuvos ne pelno siekiančios organizacijos). Net 340 mln. dolerių iš šios sumos skiriama „Google Ads” kreditais, visiems smulkiems ir vidutiniams verslams…
•
„Google Ads” platforma vis sparčiau juda didesnio automatizavimo link. Ši tendencija turi didelę svarbą el. komercijos verslams, kadangi, esant didelėms apimtims, tai supaprastina reklaminių skelbimų kūrimą bei leidžia juos lengviau individualizuoti. Norint padėti įmonėms geriau suprasti minėtos technologijos suteikiamas galimybes, balandžio 24 dieną „Vilnius Tech Park” komplekse surengta konferencija, tema „Reklaminių kampanijų „Google Ads” tinkle…
•
Rugsėjo 28 d. RAIBEC kartu su dar 1500 „Google“ Premium partnerių iš 63 šalių dalyvavo Niujorke vykusioje „Google“ Premium partnerių konferencijoje. Konferencijoje „Google“ apžvelgė besikeičiančias vartotojų elgsenos tendencijas ir pristatė naujausius produktus. Svarbiausios naujienos, kuriomis jau galime pasidalinti su jumis. „Google“ paieškos rezultatai priklausys ir nuo fizinės Jūsų buvimo vietos Ateityje rezultatai „Google“ paieškoje bus…
•
„Google“ įrašai (Google Posts) nuo šiol prieinami visiems verslams ir bus rodomi tiek „Google“ paieškoje, tiek „Google“ žemėlapiuose.
•
Įspūdžiai iš kasmetinės „Google“ konferencijos „CEE Agency Day“, į kurią pakviesta dalis geriausių regiono agentūrų, turinčių „Premier Google Partner“ ženklelį. Kasmet renginys auga ir šiemet Prahos pilyje talpino jau apie 450 dalyvių iš daugiau nei 10 šalių. Pranešėjai dalinosi įžvalgomis apie reklamos rinką, agentūrų verslo specifiką, naujausių technologijų bei inovatyvių įrankių naudojimą skaitmeninėje reklamoje.
•
Galimybės, kurias atveria „Facebook“ reklama, keičiasi ir plečiasi beveik kasdien. Didžiausio socialinio tinklo nariai šiandien, be kita ko, gali:
•
Kaip paskirstyti ribotą reklamos biudžetą? Kurie kanalai turėtų būti prioritetiniai? Tai vieni svarbiausių klausimų rinkodaros specialistams. Universalaus atsakymo čia turbūt nerasime, tačiau verta pasidomėti galimais variantais.
•
„Ir aš ten buvau, alų midų…“, norėčiau sakyti, tik kad alaus anei midaus nebuvo. Bet buvo šventė. Praėjusią savaitę Panevėžyje surengėme pirmąją regioninę skaitmeninės rinkodaros konferenciją. Tema – internetinės rinkodaros galimybės ir kaip jomis pasinaudoti verslui.
•
RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
[email protected]
+370 614 14199
© 2022 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.