Skaitmeninės rinkodaros paslaugos
verslo vystymui

Google Analytics

Analitika ir duomenimis grįstas strateginis vystymas

Google Ads ico

„Google Ads“ reklaminių kampanijų strategija ir įgyvendinimas

Meta logo

„Meta Ads“ reklaminių kampanijų strategija ir įgyvendinimas

BDAR auditas

BDAR ir TCF 2.2
standarto atitikties auditas

Tinklalapio paruosimas BDAR ikona

BDAR ir TCF 2.2 standartu pagrįstas internetinės svetainės paruošimas

Duomenimis grįsta rinkodara

Per savo praktiką analizavome daugybę statistinių duomenų ir gerai pažįstame rinkodaros rodiklių rezultatus įvairiose industrijose. Žinome, kokiose ribose svyruoja ROAS, CR, CPA ar kitų rodiklių reikšmės, todėl galime pasakyti, kaip sekasi Jums.

Turėkite verslo tikslus

Padedam nusistatyti verslo tikslus. Parengiame rodiklių valdymo sistemą, kurios pagalba einamuoju metu matote verslo rezultatų kryptį.

Adaptacija ir mobiliems įrenginiams
Svarbiausi KPI

Pelningiau skirstykite investicijas

Naudojant rinkodaros KPI valdymo paneles, geriau suprantamas kiekvieno veiksmo, reklamos, vartotojų srauto šaltinio efektyvumas, naudingumas ir indėlis verslo rezultatui. Tinkamai prioretizuotos investicijos sukuria didesnę vertę.

Operatyviau valdykite skaitmeninės rinkodaros kanalų rezultatus

Tai ataskaitos, kuriose puikiai matosi situacijos rinkoje ar darbo kokybės rezultatų pokyčiai. Jokios manipuliacijos skaičiais – rezultatas ir situacijos kitimas kaip ant delno.

KPI dashboard grafikų pavyzdys

Mūsų patirtis leido atrinkti rodiklius, padedančius valdyti ir vystyti verslą internete

Viską sudėjome į vieną 3D KPI internetinių pardavimų verslo valdymo sistemą.

  • 3D KPI sistema skirta matyti, kaip vykdomi SEO, CRO, el. pašto rinkodaros darbai, kaip „Google Ads“, „Meta“ ar kitos reklamos prisideda prie pardavimų augimo.
  • Daugiau kaip 100 skydelių, virš 800 rodiklių.
  • Atskleidžia ir tradicinės medijos įtaką pardavimams internete.

5 min.

Tik tiek laiko, vadovaujantis specialia 3D KPI ataskaitos skaitymo metodika, verslo savininkams, akcininkams, vadovams ar rinkodaros specialistams reikia, kad įvertintų rezultatus.

Rinkodaros automatizavimas

Elektroninės komercijos verslai pardavinėja tūkstančius prekių. Kiekvienos jų reklama turi skirtingą grąžą ir pelningumą. Kuo didesnė visos reklamos grąža (ROAS), tuo didesnis Jūsų reklamos ir verslo pelningumas. Tam, kad maksimaliai pakeltume ROAS, mes automatizavome produktų reklamos kūrimo procesą „Google Ads“ tinkle.

Kalendoriaus ikona

5 min.

Tik tiek laiko užtrunka sukurti 10 000 produktų reklamines žinutes „Google“ paieškoje ir priskirti joms tikslinius raktažodžius.

Euro ikona

+ 541% ROAS

Didesnė reklaminių kampanijų grąža, lyginant su DSA (Dynamic Search Ads) reklaminėmis kampanijomis.

Laikrodžio ikona

0 min.

Tiek laiko el. parduotuvės specialistai užtrunka pranešti agentūrai apie akcijas, kad atitinkamai būtų atnaujintos reklaminės kampanijos.

  • Automatizuotos reklaminės kampanijos supaprastina reklamos kūrimo procesą.
  • Sumažina reklamos kūrimo kaštus.
  • Padidina reklamos kokybę.
  • Suteikia didesnę testavimo galimybę.
  • Duoda didesnę grąžą ir pelningumą.

Rinkodaros automatizavimo sprendimai jau išbandyti šiose platformose

Pritaikome ir individualiuose projektuose.

WooCommerce logo
Shopify logo
PrestaShop logo
Magento logo
Skaitmeninės rinkodaros paslaugos - Skaitmeninės rinkodaros agentūra

Atraskite būdą sparčiau augti!

Mes remiame

RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
[email protected]
+370 614 14199

© 2022 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.