Skaitmeninės rinkodaros tinklaraštis

Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.

  • Limituotas marketingo biudžetas ne problema, jei žinote kaip jį protingai paskirstyti

    Dažna problema kurią pastebime savo klientų tarpe, tai limituotas biudžetas. Su tuo išties dažnai susiduria mažesni verslai, dalis jų net bijo kreiptis į mus manydami, jog agentūros negali atrasti optimaliausios skaitmeninės reklamos strategijos, kurią galėtų atliepti jų biudžetas. Tačiau, mes tikime, jog net ir su ribotomis lėšomis galima įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, tik svarbu protingai ir…

  • Nesekate savo skaitmeninės rinkodaros KPI? Tiesiogiai kenkiate savo verslui

    Dinamiška, sparčiai besikeičianti ir konkurencinga rinka reikalauja ne tik kokybiško produkto ar paslaugos, bet ir tikslingos, duomenimis grįstos skaitmeninės strategijos, kuri padėtų pasiekti savo tikslus. Tačiau norėdami augti ir plėstis, verslai privalo ne tik investuoti į  strategijas, bet ir nuosekliai sekti jų efektyvumą išsikeliant tikslingus KPI rodiklius (angl. Key Performance Indicators). Deja, nesunku pastebėti, jog…

  • Kaip pasiruošti Black Friday ir šventiniam sezonui: Geriausios skaitmeninės rinkodaros praktikos

    Artėjant Black Friday ir šventiniam sezonui, daugelis verslų pradeda ruoštis didžiajam metų pardavimų pikui. Šis laikotarpis ypatingas ne tik verslams, bet ir vartotojams, kurie nekantriai laukia nuolaidų bei išskirtinių pasiūlymų. Tačiau tam, kad pardavimų rezultatai džiugintų, būtina atsakyti į šiuos klausimus: Kaip pasiruošti šiam intensyviam laikotarpiui? Kokių skaitmeninės rinkodaros veiksmų imtis? 1. Viskas prasideda nuo gerai apgalvotos…

  • Kaip patikrinti ar internetinė svetainė atitinka BDAR

    Pasitikrinkite ar jūsų tinklalapis paruoštas ir atitinka BDAR bei TCF2.2 slapukų sutikimo rinkimo standartą (Cookie Consent) Atlikite tinklalapio BDAR ir TCF 2.2 standarto atitikties auditą Kodėl tai svarbu? Tai be išimties liečia visus verslus, turinčius ir valdančius bet kokio tipo tinklalapius ar aplikacijas ir renkančius bet kokią informaciją apie vartotojus elektroninėse laikmenose. Tinkamai paruošta tinklalapio…

  • Neišvengiami pokyčiai skaitmeninėje rinkodaroje, laukiantys 2024 metais

    Kaip duomenų apsaugos politika pakeis jūsų verslo galimybes rinkodaroje? Kaip prisitaikyti prie naujų sąlygų? 2023 m. gegužės 16 diena tapo naujų perversmų skaitmeninėje rinkodaroje data. Šią dieną buvo paskelbta nauja informacija apie vartotojus ir jų elgsenos tinklalapiuose rinkimo, saugojimo ir administravimo standarto ir reikalavimų TCF (2.2) versija. Ji praktiškai papildo jau žinomą BDAR dalimi apie…

  • Kaip išsirinkti tinkamą “Consent Management Platform” – CMP platformą ?

    Kokią CMP platformą pasirinkti, kuri būtų geriausia, naudingiausia, tinkamiausia? Tai žinodami išsirinksite gerą CMP platformą, kuri užtikrins tinkamą duomenų rinkimo, saugojimo ir naudojimo procesą, atitinkantį BDAR. Jeigu skaitote šį straipsnį, tai tikriausiai jau žinote ir suprantate, kokią įtaką verslui turi TCF 2.2 standartas ir kas yra CMP platforma. Atsakymą į šį klausimą turėjome rasti sau…

  • 9 pasaulyje populiariausios cookie consent management – CMP platformos

    Sužinokite kokia CMP platforma tinka Jūsų verslui Mūsų patirtis testuojant populiariausias pasaulyje CMP platformas. Vieną mėnesį RAIBEC agentūroje turėjome projektą “CMP”. Taip ir vadinome “CMP project” mėnuo. Visą mėnesį su skirtingais klientais, ant skirtingos paskirites ir dydžio tinklalapių keturi mūsų specialistai dirbo bandydami skirtingas CMP platformas. BDAR specialistas tikrino kiekvienos CMP platformos suderinamumą bendrajam Europos…

  • Efektyvi rinkodara: Kaip finansiškai įvertinti ir valdyti rinkodarą?

    Gebėjimas tinkamai įvertinti rinkodaros priemonių efektyvumą yra vertas vištos dedančios auksinius kiaušinius. Mokėdami tinkamai tai daryti įgysite konkurencinį pranašumą. Vykdomos rinkodaros priemonės duos didesnę gražą ir padės sparčiau auginti parda

  • Kuo verslui vertinga Youtube vaizdo reklama

    Youtube vaizdo reklama – daugiausiai pasipriešinimo sulaukiantis pasiūlymas. Kalbant apie vaizdo reklamą, didžioji dalis verslo atstovų nepatogiai jaučiasi, dėl vyraujančios nuostatos, jog ši priemonė būtinai reikalauja didelių išlaidų bei papildomų paslaugų (vaizdo redagavimo, titravimo ir pan.).  Vaizdo reklama YouTube kanale yra visai kitokia, nei televizijoje ar kitur. Išlaidos, laiko sąnaudos šiai reklamos formai gali būti…

Mes remiame

RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
Islandijos g. 6, 01401 Vilnius
[email protected]
+370 614 14199

© 2024 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.