Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.
Tai, kad tinkamai pasirinktos rinkodaros priemonės yra reikalingos sėkmingai verslo veiklai bei plėtrai, ko gero, niekas neabejoja. Tačiau šiuolaikinės rinkodaros taktikos bei metodai kinta žaibišku greičiu ir pasivyti visas tendencijas tampa iššūkiu net profesionalams, o ką jau kalbėti apie ką tik į verslo pasaulį įžengusias mažąsias įmones, kurios, beje, bent jau veiklos pradžioje neretai net…
•
„Google Ads” platforma vis sparčiau juda didesnio automatizavimo link. Ši tendencija turi didelę svarbą el. komercijos verslams, kadangi, esant didelėms apimtims, tai supaprastina reklaminių skelbimų kūrimą bei leidžia juos lengviau individualizuoti. Norint padėti įmonėms geriau suprasti minėtos technologijos suteikiamas galimybes, balandžio 24 dieną „Vilnius Tech Park” komplekse surengta konferencija, tema „Reklaminių kampanijų „Google Ads” tinkle…
•
Rugsėjo 28 d. RAIBEC kartu su dar 1500 „Google“ Premium partnerių iš 63 šalių dalyvavo Niujorke vykusioje „Google“ Premium partnerių konferencijoje. Konferencijoje „Google“ apžvelgė besikeičiančias vartotojų elgsenos tendencijas ir pristatė naujausius produktus. Svarbiausios naujienos, kuriomis jau galime pasidalinti su jumis. „Google“ paieškos rezultatai priklausys ir nuo fizinės Jūsų buvimo vietos Ateityje rezultatai „Google“ paieškoje bus…
•
„Google“ įrašai (Google Posts) nuo šiol prieinami visiems verslams ir bus rodomi tiek „Google“ paieškoje, tiek „Google“ žemėlapiuose.
•
Įspūdžiai iš kasmetinės „Google“ konferencijos „CEE Agency Day“, į kurią pakviesta dalis geriausių regiono agentūrų, turinčių „Premier Google Partner“ ženklelį. Kasmet renginys auga ir šiemet Prahos pilyje talpino jau apie 450 dalyvių iš daugiau nei 10 šalių. Pranešėjai dalinosi įžvalgomis apie reklamos rinką, agentūrų verslo specifiką, naujausių technologijų bei inovatyvių įrankių naudojimą skaitmeninėje reklamoje.
•
Galimybės, kurias atveria „Facebook“ reklama, keičiasi ir plečiasi beveik kasdien. Didžiausio socialinio tinklo nariai šiandien, be kita ko, gali:
•
Kaip paskirstyti ribotą reklamos biudžetą? Kurie kanalai turėtų būti prioritetiniai? Tai vieni svarbiausių klausimų rinkodaros specialistams. Universalaus atsakymo čia turbūt nerasime, tačiau verta pasidomėti galimais variantais.
•
RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
Islandijos g. 6, 01401 Vilnius
[email protected]
+370 614 14199
© 2024 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.