Google įvardijo tikrąją priežastį, kodėl įmonėms nesiseka įdarbinti dirbtinio intelekto.

74% įmonių vis dar nepavyksta tinkamai taikyti dirbtinio intelekto sprendimų rinkodaroje. Sužinokite ar nesate vieną iš šių įmonių.

Užpildykite formą ir atisiųskite prezentaciją.

Remigijus Kuliešius

2025 m. spalio pabaigoje Dubline įvyko „Google Premium Partner“ konferencija – renginys, subūręs skaitmeninės rinkodaros lyderius iš visos Europos. Tai buvo ne tik galimybė išgirsti apie naujausius „Google“ planus ir artėjančius produktų atnaujinimus, bet ir puiki proga pažvelgti į tai, kur šiandien iš tikrųjų stovi verslai dirbtinio intelekto eroje.

Didžiausio susidomėjimo sulaukė įžvalgos apie tai, kad daugelis organizacijų vis dar įstrigusios „eksperimentų“ stadijoje – jos bando DI įrankius, bet nesugeba jų paversti realia verslo ir rinkodaros vertės dalimi.

Ir čia problema slypi ne technologijose. Tikroji kliūtis – žmonių mąstymas. Norint išnaudoti DI potencialą, vadovams ir specialistams reikia iš esmės pakeisti požiūrį į darbą, sprendimų priėmimą ir kūrybiškumą.


Įveskite savo kontaktus ir ir gaukite mūsų parengtą prezentaciją su visomis Google naujienomis.

Mes remiame
RAIBEC
4.8
★★★★★
31 atsiliepimai
Internetinės rinkodaros paslaugų teikėjas

RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
Islandijos g. 6, 01401 Vilnius
[email protected]
+370 614 14199

© 2025 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.