RAIBEC » Marketingas » Think Digital Warsaw 2025: Google Analytics 4 ir nauja skaitmeninės rinkodaros rezultatų matavimo era

Think Digital Warsaw 2025: Google Analytics 4 ir nauja skaitmeninės rinkodaros rezultatų matavimo era

Google renginys Think Digital Varšuvoje

Autorius

Paskelbta

„Skaitmeninės rinkodaros matavimas 2025-aisiais metais keičiasi iš esmės“, tai pagrindinė žinutė, kurią Raibec komanda išsivežė iš ,„Google“ organizuotos šių metų „Think Digital“ konferencijos Varšuvoje. Šis renginys buvo kupinas įžvalgų, pristatymų ir strateginių vizijų apie tai, kokia kryptimi juda Google Analytics ir platesnė skaitmeninės rinkodaros ekosistema.

GA4: nuo įrankio prie visapusiškos matavimo platformos

„Google“ oficialiai paskelbė apie naujosios Google Analytics 4 (GA4) versijos pasirodymą – versijos, kuri ne tik pristato kelias naujas funkcijas, bet ir žymi esminį strateginį posūkį. Naujoji platforma kuriama kaip ilgaamžė, duomenimis paremta skaitmeninės rinkodaros infrastruktūra, kuria naudosis ne tik rinkodaros specialistai, bet ir duomenų analitikai, augimo strategai, produkto vadovai ir kiti verslo sprendimų priėmėjai.

GA4 tikslas – sukurti vieningą aplinką, kurioje būtų galima stebėti, analizuoti ir optimizuoti visą vartotojo kelią, nuo pirmojo kontakto iki pirkimo ir lojalumo fazių, visose platformose – tiek internete, tiek už jo ribų.

Vartotojo kelio analizė: nuo fragmentų prie vientisumo

GA4 stipriai fokusuojasi į cross-channel ir cross-device matavimą, o tai leidžia sekti vartotojo elgseną per visus sąveikos su juo taškus: reklamą, organinį srautą, el. paštą, socialinius tinklus, mobiliąsias programėles ar net fizines parduotuves.

Tai leidžia rinkodaros specialistams:

-Atsisakyti pasenusių ir klaidinančių „last click“ modelių.

-Matyti pilną vartotojo elgsenos paveikslą.

-Tiksliau priskirti konversijas realiems kanalams.

-Kurti išmanesnes automatizuotas kampanijas skirtingoms auditorijoms.

-Dar detaliau analizuoti auditoriją ir jos veiksmus.

Dirbtinio intelekto integracija: daugiau nei tik įžvalgos

„Google“ toliau remiasi į dirbtiniu intelektu grįsta analitika. Nuo šiol GA4 galės ne tik rinkti duomenis, bet ir analizuoti bei interpretuoti juos už jus:

1. Automatinės AI įžvalgos

Sistema automatiškai aptiks reikšmingus duomenų pokyčius ir pateiks interpretacijas su komentarais, kurie paaiškins galimas pokyčių priežastis.

2. Google Analytics Chat

Tai – tikras šuolis į priekį. Per paprasčiausią tekstinę užklausą galėsite paklausti:

  • „Kokie buvo pagrindiniai kanalo X konversijų šaltiniai vasario mėnesį?“
  • „Parodyk grafiką, kaip kito mobiliųjų naudotojų srautas per pastaruosius 6 mėnesius.“
    Ir vos po sekundės gauti atsakymą su vizualizacija.

Tai,  itin galingas įrankis ne tik analitikams, bet ir tiems, kurie su duomenimis dirba epizodiškai ar neturi gilios techninės patirties.

Naujų platformų integracija: duomenų visuma

GA4 taps centriniu rinkodaros duomenų centru, nes:

  • Automatiškai importuos reklamos išlaidas iš „Snapchat“, „Pinterest“, „Reddit“, „Facebook“, ir kitų platformų. Tai reiškia, kad išlaidos, paspaudimai ir rezultatai iš skirtingų kanalų bus matomi viename lange.
  • Palaikys CRM integracijas, leisiančias susieti online elgseną su offline pardavimais, skambučių centrais ar net lojalumo kortelėmis.
  • Dalins auditorijas tarp nuosavybių ir kampanijų, kas leidžia tą pačią strateginę logiką pritaikyti skirtingiems prekės ženklams ar regionams.



Geresnė ataskaitų tvarka ir istorinių duomenų interpretacija

Vienas laukiamiausių pokyčių – pastabų funckijos grąžinimas. Pastarosios buvo labai mėgstamos Universal Analytics naudotojų. Šis pokytis bus esminis, nes nuo šiol bus paprasčiau:

  • Žymėti reikšmingus rinkodaros veiksmus laiko juostoje (pvz., kampanijos pradžia, svetainės redesign, kainų pokytį).
  • Paaiškinti duomenų svyravimus kolegoms ar vadovams.
  • Kurti vientisą duomenų pasakojimą.

Saugumas ir švaresni duomenys

GA4 stiprina ne tik galimybes, bet ir duomenų kokybę bei saugumą:

  • Išmanesni spam ir bot filtrai padės išvengti klaidinančios statistikos ir šlamšto srauto.
  • Nauji privatumo apsaugos instrumentai, atitinkantys GDPR ir kitus reikalavimus, užtikrins, kad naudotojų duomenys būtų maksimaliai depersonalizuoti ir saugūs.


Optimizacija tarp platformų: biudžeto paskirstymo analizė

Vienas pažangiausių funkcionalumų – reklamos biudžetų paskirstymo analizė ir rekomendacijos. GA4 įvertins:

  • Kuri platforma duoda geriausią ROI.
  • Kur investicijos neatsiperka.
  • Kaip efektyviau paskirstyti biudžetą tarp „Google“, „Meta“, „TikTok“, „LinkedIn“ ir kt.

Tai padeda ne tik optimizuoti kampanijas, bet ir pagrįsti sprendimus prieš vadovybę.

Skaitmeninės rinkodaros paslaugos - Skaitmeninės rinkodaros agentūra
Susisiekite

Prašome užpildyti laukus pažymėtus žvaigždute.


Apie autorius

Remigijus Kuliešius
Remigijus Kuliešius
Remigijus Kuliešius yra aukšto lygio skaitmeninės rinkodaros profesionalas, kurio patirtis šioje srityje siekia beveik du dešimtmečius nuo 2005 metų. Jis ne tik yra giliai įsitraukęs į šios srities naujovės, bet ir aktyviai dalijasi žiniomis, rašydamas straipsnius apie skaitmeninės rinkodaros strategijų kūrimą, rinkodaros efektyvumą ir našumą prestižiniuose leidiniuose, tokiose kaip M360 ir BZN Start. Be to, jis yra žinomas pranešėjas daugelyje rinkodaros renginių, kur dalinasi geriausia praktika ir įžvalgomis. Tačiau jo indėlis neapsiriboja tik verslo pasauliu. Remigijus taip pat mentoriauja jauniems verslams Lietuvos inovacijų agentūroje, padedant jiems augti ir klestėti naudojant skaitmeninės rinkodaros strategijas.
Mes remiame

RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
Islandijos g. 6, 01401 Vilnius
[email protected]
+370 614 14199

© 2024 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.