Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.

Artėjant Black Friday e-komercija ir jos atstovai trina rankomis ir ruošiasi pasiekti netikėtas pardavimų aukštumas bei metus uždaryti su puikiais rezultatais. Tačiau nors ir verslų atstovai skuba planuoti išpardavimimes kampanijas ir specialias šio laikotarpio akcijas, jie neretai pakliūma į savo pačių spąstus: per vėlai pradėtą planavimą, neapgalvotas nuolaidas ar iki galo neparuoštą techninę e-parduotuvės infrastruktūrą.…
•

Jei prieš vos kelis metus dirbtinio intelekto sąvoką vartodavo tik technologijų ar inovacijų srities atstovai, šiandien ją žino beveik kiekvienas verslo profesionalas. Ir ne be reikalo – tai nebėra tik madinga sąvoka, o realus įrankis, keičiantis kasdienius procesus. Įmonės, kurios įdarbina dirbtinio intelekto įrankiai verslui ir pažangius AI įrankiai verslui, ne tik sutaupo laiką, bet ir įgauna konkurencinį pranašumą: gali…
•

Nūdienoje CRM sistema nėra tik įrankis pardavimų valdymui. Ji tampa vienu svarbiausių šaltinių duomenims, kurie naudojami dirbtinio intelekto ir mašininio mokymosi pagrindu veikiančiose reklaminėse kampanijose, tokiose kaip Google Ads ar Meta reklamos. Turint kokybiškus CRM duomenis, reklamos kampanijų grąža gali padidėti kelis, o kartais net ir dešimt kartų. Verslai, kurie sugeba integruoti CRM sistemą į…
•

Apie CRM sistemą veikiausiai teko girdėti beveik visų verslų atstovams. Na, o jei tarp jūsų yra tokių, kurie su šia sąvoka dar nesusipažinę, tuomet kviečiame tai padaryti dabar pat, nes ši sistema gali išspręsti tikrai ne vieną verslo problemą. Be to, suprasite, kuri yra geriausia jums. Tad trumpai – kas gi toji sistema ir kaip…
•

Skaitmenoje, kurioje dominuoja greitis, konkurencija ir duomenų svarba, vis dar pasitaiko liūdnų atvejų, kuomet ką tik paleisti internetiniai tinklalapiai ar elektroninės parduotuvės būna pasmerkti žlugimui jau nuo pat pirmųjų veiklos dienų. Nors iš pažiūros tokie projektai gali atrodyti nepriekaištingai, dažnai jų vidinė struktūra yra netvari ir netvarkinga. O tai, tampa esmine kliūtimi norint projektą vystyti…
•

Gimus įdėjai įkurti nuosavą elektroninės prekybos verslą, labai svarbu išsirinkti tinkamiausią platformą, kuri padės parduoti savo produktą. Vieni verslo atstovai nusprendžia rinktis elektroninės parduotuvės kūrimą nuo nulio, kiti svarsto pasirinkti jos nuomą, kuri leidžia greičiau pradėti visą internetinės prekybos procesą. Bet kuriuo atveju svarbu įvertinti platformos funkcionalumą, kainas, lankstumą ir kitus svarbius aspektus. Šiame straipsnyje…
•

Įžengus į 2025-uosius, B2B sektoriaus verslo atstovai ne tik peržvelgė praėjusių metų pasiekimus, tačiau ir dėliojosi šių metų tikslus bei strategijas jų įgyvendinimui. Dažnam tikrai kilo klausimas ko gi tikėtis iš šių metų, kokios strategijos veiks geriausiai bei kaip prisitaikyti prie nuolat besikeičiančių rinkos tendencijų, kad pasiekti pačių našiausių rezultatų? Šiame B2B sektoriui skirtame straipsnyje…
•


RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
Islandijos g. 6, 01401 Vilnius
[email protected]
+370 614 14199
© 2025 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.