Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.
„Kaip pasiekti didesnį žinomumą, investuojant mažiau?” – turbūt vienas iš dažniausiai skambančių klausimų, sprendžiant reklamos dilemas. Atsižvelgiant į verslo prioritetus, skaitmeninės rinkodaros priemonės skiriasi, ir nėra vienos 100% universaliai veikiančios taisyklės. Svarbu įvertinti, kurios priemonės ir pastangos konkrečiu atveju suteiks didžiausią grąžą. Ir nors visuomenės nuostatos sako, kad „nemokamas sūris tik spąstuose”, vis tik šiais,…
•
Nepanikuokite. Blogai ne tik jums, bet ir jūsų konkurentams. Atostogos neįprastu metu. Išnaudokite šį laiką kaip galimybę, kaip atostogas tam, kam neturėjote progos anksčiau, bet galite daryti dabar. Iš naujo įvertinkite savo veiklą. Pagalvokite, kaip savo paslaugas ar dalį paslaugų proceso galėtumėte perkelti ir atlikti nuotoliniu būdu, internetu – perkelti į elektroninę erdvę. Ruoškitės sugrįžimui.…
•
„Google Ads” platforma vis sparčiau juda didesnio automatizavimo link. Ši tendencija turi didelę svarbą el. komercijos verslams, kadangi, esant didelėms apimtims, tai supaprastina reklaminių skelbimų kūrimą bei leidžia juos lengviau individualizuoti. Norint padėti įmonėms geriau suprasti minėtos technologijos suteikiamas galimybes, balandžio 24 dieną „Vilnius Tech Park” komplekse surengta konferencija, tema „Reklaminių kampanijų „Google Ads” tinkle…
•
Rugsėjo 28 d. RAIBEC kartu su dar 1500 „Google“ Premium partnerių iš 63 šalių dalyvavo Niujorke vykusioje „Google“ Premium partnerių konferencijoje. Konferencijoje „Google“ apžvelgė besikeičiančias vartotojų elgsenos tendencijas ir pristatė naujausius produktus. Svarbiausios naujienos, kuriomis jau galime pasidalinti su jumis. „Google“ paieškos rezultatai priklausys ir nuo fizinės Jūsų buvimo vietos Ateityje rezultatai „Google“ paieškoje bus…
•
Vis dar dažna organizacija Lietuvoje nėra pakankamai susitvarkiusi skaitmeninės komunikacijos našumo matavimų ir, pirmiausia, „Google Analytics“. Net didelės įmonės dažnai negali išreikšti savo komunikacijos įdirbio pajamomis, o komunikacijos veiksmus daugeliu atvejų grindžia neteisingomis prielaidomis. Tai neleidžia suprasti, kokie darbai kiek vertės sukūrė, koks socialinių tinklų turinys ar tematika duoda daugiau pardavimų, kokie „AdWords“ raktažodžiai, skelbimai yra…
•
„Google“ įrašai (Google Posts) nuo šiol prieinami visiems verslams ir bus rodomi tiek „Google“ paieškoje, tiek „Google“ žemėlapiuose.
•
Įspūdžiai iš kasmetinės „Google“ konferencijos „CEE Agency Day“, į kurią pakviesta dalis geriausių regiono agentūrų, turinčių „Premier Google Partner“ ženklelį. Kasmet renginys auga ir šiemet Prahos pilyje talpino jau apie 450 dalyvių iš daugiau nei 10 šalių. Pranešėjai dalinosi įžvalgomis apie reklamos rinką, agentūrų verslo specifiką, naujausių technologijų bei inovatyvių įrankių naudojimą skaitmeninėje reklamoje.
•
Pavyzdys, kaip išorinis SEO (optimizavimas paieškos sistemoms) gali pakelti potencialių pirkėjų srautą į svetainę tada, kai klientui to reikia labiausiai.
•
Galimybės, kurias atveria „Facebook“ reklama, keičiasi ir plečiasi beveik kasdien. Didžiausio socialinio tinklo nariai šiandien, be kita ko, gali:
•
RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
Islandijos g. 6, 01401 Vilnius
[email protected]
+370 614 14199
© 2025 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.