Skaitmeninės rinkodaros tinklaraštis

Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.





Filters
    Kategorijos

    • Sėkmės istorija: 16x geresnis matomumas paieškoje

      Pavyzdys, kaip išorinis SEO (optimizavimas paieškos sistemoms) gali pakelti potencialių pirkėjų srautą į svetainę tada, kai klientui to reikia labiausiai.

    • Kas slepiasi po SEO specialisto lova?

      Keletas patarimų, kad kitą rytą savo svetainę teberastumėte „Google“ paieškos rezultatuose.

    • Kaip „Google“ paieškos rezultatus pakeitė „Penguin 4.0“?

      „Google“ paieškos algoritmas „Penguin“, skirtas kovoti su šlamštu paieškos rezultatuose, pirmąkart paleistas 2012 metų balandį. Iki šio algoritmo atsiradimo, PVO (SEO) specialistai turėjo galimybę svetainėms kurti menkaverčius (spam) nuorodų tinklus ir taip gana lengvai manipuliuoti paieškos rezultatais. Paleidus „Penguin 1.0“, žemos vertės nuorodos iš prastos reputacijos svetainių tapo „toksiškomis“ ir galėjo tiesiogiai pakenkti bendriems PVO rezultatams. Todėl išorinių nuorodų tinklo auditavimas…

    Mes remiame

    RAIBEC | Be efficient online
    J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
    [email protected]
    +370 614 14199

    © 2022 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.