RAIBEC » BDAR » 9 pasaulyje populiariausios cookie consent management – CMP platformos
,



9 pasaulyje populiariausios cookie consent management – CMP platformos

9 pasaulyje populiariausios cookie consent valdymo - CMP platformos

Autorius

Paskelbta

Sužinokite kokia CMP platforma tinka Jūsų verslui

Mūsų patirtis testuojant populiariausias pasaulyje CMP platformas.

Vieną mėnesį RAIBEC agentūroje turėjome projektą “CMP”. Taip ir vadinome “CMP project” mėnuo. Visą mėnesį su skirtingais klientais, ant skirtingos paskirites ir dydžio tinklalapių keturi mūsų specialistai dirbo bandydami skirtingas CMP platformas.

BDAR specialistas tikrino kiekvienos CMP platformos suderinamumą bendrajam Europos duomenų apsaugos reglamentui, atitikimą TCF 2.2 standarto, platformos paleidimui, parametrizavimui ir renkamų duomenų administravimui.

Duomenų analitikas buvo atsakingas už sistemų techninį diegimą, integraciją tinklalapiuose. Analitiko užduotis buvo įvertinti kiekvieną sistemą pagal kokybišką duomenų rinkimą arba rinkimo blokavimą atsižvelgiant į vartotojo pasirinkimą. Buvo tikrinamas duomenų fiksavimas ir suderinamumas su duomenis renkančiomis programomis kaip “Google Analytics”, “Google Ads”, “Meta Ads”, “Linkedin Ads” ir kitomis.

Reklamos specialistai turėjo taikyti per CMP praleidžiamus duomenis reklaminėse kampanijose ir rasti būdus kaip įmanoma švelniau, neprarandant reklaminių kampanijų našumo, pereiti prie reklamų valdymo įdiegus CMP sistemą tinklalapyje.

Kad nereikėtų patiems ieškoti mūsų jau padarytų atradimų, pateikiame ir jums mūsų įžvalgas apie šių sistemų privalumus ir tinkamumą skirtingo tipo ir dydžio verslams. Tikiuosi, kad ši informacija padės jums išsirinkti sau tinkamiausią.

Cookiebot

https://www.cookiebot.com

Kam? Bene iš plačiausiai naudojamų CMP šiuo metu, CookieBot yra pritaikyta smulkaus ir vidutinio verslo poreikiams.

Pritaikyta rinkoms: Europos ekonominė erdvė ir Jungtinė Karalystė (BDAR, ePrivacy, SRA, TCF 2.2), JAV (CCPA/CPRA, VCDPA), Brazilijos (LGPD), Pietų Afrikos (POPIA), Kanada (PIPEDA), Indija (PDPB), Kinija (PIPL) ir kt.

Privalumai: Ši platforma priklauso UserCentrics kompanijai, kurios duomenų centrai yra Europoje. Prie platformos lengva prisiregistruoti, nekyla problemų ją integruojant į tinklapį įvairiais metodais. Viena iš nedaugelio bandytų platformų, su kuria nekilo problemų integruojant per “Google Tag Manager”. Turbūt didžiausias Cookiebot privalumas yra platformos patentuotas slapukų ir kitų sekimo technologijų skeneris. Platforma turi didelę slapukų duomenų bazę, todėl pačiam aprašyti slapukus beveik nereikia. Na, nebent nėra jų vertimo į pasirinktą kalbą. Be to, kiekvieną mėnesį pateikiama automatinė ataskaita su slapukų pakeitimais bei pasiūlymais, kurias vietas reikėtų pataisyti, kad būtų atitinkamas apsaugos reglamentas.

Domenai ir mobilios aplikacijos: Deja, su Cookiebot negalima valdyti vartotojų sutikimų mobiliosiose aplikacijose. Bet su šia platforma galima valdyti kelis domenus, priskirti juos grupėms, kas leidžia gauti vartotojo sutikimą centralizuotai (angl. cross-domain). Aktualu, kas turi kelis skirtingus domenus skirtus panašiems prekiniams ženklams ar paslaugoms.

Kaina: Turint tik reprezentacinę svetainę ir nenaudojant papildomų įskiepių, kurie pridėtų papildomus slapukus, užtektų pigiausio plano. Nemokamas planas yra itin ribotas ir, mūsų nuomone, nepilnai atitinka BDAR ir dažno verslo poreikius. Iš esmės, kaina priklauso nuo (sub-)domenų ir puslapių skaičiaus tinklapyje (optimaliai nuo 24€/mėn.).

Trūkumai: Dėl intensyvaus slapukų skenavimo beveik retai kada bus nemokamas ar minimalios sumos planas. Subdomenai traktuojami kaip domenai (pvz. sub.pavyzdys.lt ir pavyzdys.lt bus vertinami kaip 2 skirtingi domenai).

CookieYes

https://www.cookieyes.com

Kam? Britų kompanijos Cookiebot alternatyva, pritaikyta smulkiam ir vidutiniam verslui. Ypač tokiam, kuris dirba tik JAV ir reikia nemokamo plano.

Pritaikyta rinkoms: Europos ekonominė erdvė ir Jungtinė Karalystė (BDAR, ePrivacy, SRA, TCF 2.2), JAV (CCPA/CPRA, VCDPA, CDPA, CPA, CTDPA), Brazilijos (LGPD), Pietų Afrikos (POPIA), Kanada (PIPEDA) ir kt. Šiek tiek kitokios rinkos nei Cookiebot.

Privalumai: Prieš paleidžiant į gyvenimą, sutikimo reklamjuostę galima peržiūrėti, išbandyti kaip veikia adaptyvus dizainas ir pan. Pakankamai paprastas diegimas per Google Tag Manager. Tinklapių subdomenų papildomai aprašyti nereikia – jie priskiriami automatiškai, kai nurodomas pagrindinis domenas. Pateikiama nemažai informacijos apie patį diegimo procesą skirtingais būdais.

Domenai ir mobiliosios aplikacijos: Yra galimybė valdyti kelis domenus, tačiau mobiliųjų aplikacijų sutikimų valdymo nėra.

Kaina: Funkcijos, padedančios užtikrinti atitikimą BDAR ir TCF 2.2, prieinamos nuo “Pro” plano (t.y. nuo 18 €/mėn. už domeną). Kaina iš esmės priklauso nuo domenų ir puslapių peržiūrų (pageviews) skaičiaus per mėnesį. Taip pat, yra limituotas puslapių skenavimas kiekviename plane (net ir pačiame brangiausiame). Tai nėra itin patogu, nes tinklapiai turintys blogus ar dideles elektroninės parduotuvės gali turėti ir daugiau puslapių nei yra nustatytas maksimalus limitas.

Trūkumai: Pigesni planai daugiau pritaikyti JAV teisiniam reglamentavimui nei Europos. CookieYes deklaruoja, kad jų duomenys yra saugomi AWS duomenų centruose, bet nėra aiškiai nurodoma kurioje pasaulio vietoje. Testavimo metu platforma atrado šiek tiek mažiau slapukų nei kitos 3 platformos. Be to, rasti slapukai buvo nevisiškai teisingai priskirti slapukų kategorijoms ir jų buvo mažiau nei turėjo būti.

CookieScript

https://www.cookie-script.com

Kam? Lietuvoje veikiančios kompanijos siūloma platforma skirta smulkiam ir vidutiniam verslui.

Pritaikyta rinkoms: Europos ekonominė erdvė ir Jungtinė Karalystė (BDAR, TCF 2.2, ePrivacy), JAV (CCPA), Brazilijos (LGPD), Pietų Afrikos (POPIA), Turkija (KVKK) ir kt.

Privalumai: Prisiregistravus prie platformos pirmą kartą, pateikiamas Youtube video kaip naudotis įrankiu. Yra suteikiama galimybė įkelti sutikimų reklamjuostės kodą į savo svetainę ir būti nepriklausomu nuo CookieScript. Siūlo įvairius diegimo metodus. Duomenys saugomi Amsterdame veikiančios kompanijos duomenų centruose Europoje.

Domenai ir mobiliosios aplikacijos: Subdomenai gali būti aprašomi kaip atskiri domenai. Priešingu atveju, jie įtraukiami prie pagrindinio domeno ir papildomai už juos nereikia mokėti. Galima pridėti nemažai domenų ir kiekvienas planas prasideda nuo 2 domenų įtrauktų į to plano kainą.

Kaina: Kaina priklauso nuo domenų skaičiaus ir norimų funkcijų. Pilnas atitikimas BDAR ir TCF 2.2 standartui įtrauktas tik į “Plus” planą (nuo 19€/mėn.). Nors kaina pateikiama mėnesinė, bet sutartinis laikotarpis (ang. subscription) nurodomas metinis.

Trūkumai: Slapukų skenavimas yra vykdomas pagal puslapių limitą pasirinktame plane. Nėra patogu didesniems tinklapiams. Be to, norint pasididinti limitą reikia kreiptis į pagalbos centrą ir laukti, kol konsultantai paskaičiuos ir pateiks pasiūlymą. Norint naudoti platformą Europos ekonominės erdvės auditorijai, teks rinktis brangiausią planą. Testavimo metu, CookieScript aptiko nemažą kiekį slapukų, bet daugiau kaip 60% buvo nepriskirti jokiai kategorijai – papildomas rankinis darbas. Praktikoje teko susidurti su atvejais, kai platforma iškraipo statistinius lankytojų duomenis (pvz. gali rodyti, kad lankytojas tiesiogiai atvyko į tinklapį, kai turėtų būti “referral” tipo), nors diegimo nustatymai atlikti tinkamai.

Iubenda

https://www.iubenda.com

Kam? Italų platforma skirta didesnėms įmonėms, dirbančioms su užsienio auditorija ir norinčioms naudoti vieną įrankį asmens duomenų apsaugai.

Pritaikyta rinkoms: Europos ekonominė erdvė ir Jungtinė Karalystė (BDAR, ePrivacy, TCF 2.2), JAV (CCPA/CPRA, VCDPA, CPA, UCPA, CTDPA), Brazilijos (LGPD), Kanada (PIPEDA) ir kt.

Privalumai: Užsiregistravus jų sistemoje, elektroniniuose laiškuose pateikiama nemažai informacijos. Informacija apie naudojimąsi šia platforma išskaidoma per kelis laiškus. Platformos konfigūracija nėra itin sudėtinga. Iškart galima pasirinkti ar sutikimų reklamjuostė turi būti pritaikoma BDAR ir JAV reglamentavimams. Iubenda platformą galima naudoti ne tik sutikimams valdyti, bet ir užtikrinti visą įmonės asmens duomenų apsaugos valdymą. Tai atliekama aprašant kiekvieną duomenų kanalą (fizinė parduotuvė, tinklapis, gamykla, įdarbinimas ir kt.) ir jį konfigūruojant. Skenavimo metu tikrina svetainę plačiau – atlieka pilną Compliance patikrinimą ir pateikia pasiūlymus ką reikėtų padaryti – panašiai kaip keletas kitų įrankių.

Domenai ir mobiliosios aplikacijos: Su platforma galima valdyti ir domenų, ir mobiliųjų aplikacijų sutikimus.

Kaina: Planai pasirenkami priklausomai nuo reikalingo domenų skaičiaus ir puslapių peržiūrų. Optimalus sprendimas verslui prasideda nuo 26,16 €/mėn. Pasirinktuose planuose viršijus puslapių peržiūrų skaičių, už perviršį galima susimokėti papildomai – plano keisti nebereikia. Yra papildomas mokestis už kiekvieną 1000 sutikimų. Apskritai, visi papildomi mokėjimai už limitų viršijimą pakelia Iubenda į brangesnių platformų kategoriją.

Trūkumai: Testavimo metu platforma pasirodė ne prasčiausiai, bet ir nesužibėjo rezultatais. Aptiktų slapukų kiekis buvo mažesnis nei geriausiai pasirodžiusių platformų. Be to, platforma nepateikė automatiškai sugeneruoto teksto lietuvių kalba. Slapukų aprašymas ir grupavimas atliekamas rankiniu būdu. Tai reiškia, kad kiekvieną slapuką reikės rankiniu būdu pažymėti, atrinkti kokią informaciją jame kaupiate. Jeigu bus atliktas svetainės skenavimas, rastus slapukus platforma rekomenduos atliekant aprašymą. Be to, Iubenda neprisiima atsakomybės, kad jų skeneris teisingai nuskaito informaciją svetainėje – pataria patiems įsitikinti ar viską esate sukėlę. Ne visus slapukus bus galima įkelti su visais planais, dalis slapukų (tokių kaip AdSense generuojami) bus prieinami nuo Advanced plano.

Usercentrics

https://www.usercentrics.com/

Kam? Vokietijos kompanijos, kuriai priklauso CookieBot, sprendimas didesnėms įmonėms ir įstaigoms, kurioms reikia lankstaus sutikimų valdymo ir individualaus pritaikymo – daugiau nei siūlo CookieBot.

Pritaikyta rinkoms: Europos ekonominė erdvė ir Jungtinė Karalystė (BDAR, ePrivacy, TCF 2.2), JAV (CCPA/CPRA, VCDPA, CDPA, UCPA, CPA, CTDPA, NPICICA), Brazilijos (LGPD), Pietų Afrikos (POPIA) ir kt.

Privalumai: Platforma turi A/B testavimo funkciją, sutikimų (opt-in) analitiką ir plačias slapukų reklamjuostės personalizavimo galimybes. Itin detalios pritaikymo įvairiems teisiniams reguliavimams galimybės. Prisijungus pirmą kartą yra vedlys, kuris supažindina su valdymo panelės funkcijomis. Kiekviena konfigūracija (kuriama domenui pagal teisinį reguliavimą) turi atskirą detalų valdymą. Galimybė pasirinkti, kad platforma nebūtų rodoma Google botams. Organizuoja įvairius vebinarus asmens duomenų apsaugos temomis bei pateikia informaciją/paruoštukus dėl atitikimo reikiamiems teisiniams reglamentavimams. Duomenų centrai, kuriuose laikomi Europos subjektų duomenys, yra Europoje.

Domenai ir mobiliosios aplikacijos: Galima valdyti domenus (subdomenų papildomai apsirašyti ir apmokėti nereikia) ir papildomai suteikiama galimybė valdyti mobiliasias aplikacijas.

Kaina: Mokėjimo planai prasideda nuo 50 €/mėn. (kai yra 1 domenas) ir skaičiuojamos sesijos (pigiausias planas – iki 50 000 sesijų per mėnesį). Pigiausias planas yra panašus kaip CookieBot brangiausias Premium planas. Mobiliųjų aplikacijų sutikimų valdymas yra pasirenkamas kaip papildomas mokėjimo planas.

Trūkumai: Daug funkcijų ir galimybių, bet užtruks laiko įsigilinti į visas ir parengti tinkamai nustatymus. Be to, lyginant su CookieBot, valdymas mažiau intuityvus ir sudėtingesnis. Nėra vienas iš pigesnių sprendimų, bet vertas savo kainos.

CookiePro

https://www.cookiepro.com

Kam? OneTrust kompanijai priklausanti platforma tinka smulkioms ir vidutinėms įmonėms.

Pritaikyta rinkoms: Europos ekonominė erdvė ir Jungtinė Karalystė (BDAR, ePrivacy, TCF 2.2), JAV (CCPA/CPRA), Brazilijos (LGPD) ir kt.

Privalumai: Testavimo metu viena iš kelių platformų, kuri atrado tikrai didelį (pakankamą) kiekį slapukų. Duomenys saugomi Europos Sąjungoje. Prisiregistravus prie CookiePro, suteikiamas prisijungimas ir prie OneTrust bendruomenės ir jos duomenų išteklių. OneTrust siūlo daugiau nei tik sutikimų valdymas, todėl prieiga prie duomenų apsaugos informacijos yra didelis pliusas tiems, kurie asmens duomenų apsaugą tvarkosi įmonės viduje ir neperka šios srities paslaugų išorėje.

Domenai ir mobiliosios aplikacijos: Subdomenų papildomai apsirašyti nereikia – planuose skaičiuojami tik domenai. Išskyrus tuos atvejus, kai reikalingos atskiros sutikimų reklamjuostės tarp subdomenų ir domeno. Galima pasirinkti papildomą funkcionalumą (už papildomą kainą) mobiliųjų aplikacijų sutikimų valdymui.

Kaina: Pilnas atitikimas BDAR ir TCF 2.2 išpildytas planuose nuo 10 €/mėn. už domeną. Tačiau norintiems gauti šablonus pilnai atitinkančius reglamentavimą, planai prasideda nuo 25 €/mėn už domeną. Turintiems elektronines parduotuves gali tekti pasirinkti brangiausią planą (dėl skenuojamų puslapių skaičiaus ribojimo). Mobiliųjų aplikacijų sutikimų valdymas kainuoja 180 €/mėn už aplikaciją.

Trūkumai: Sudėtingesnė integracija per Google Tag Manager – reikia platesnio aprašymo, kad veiktų tinkamai. Be to, reikėjo papildomai ieškoti informacijos apie diegimo procesą per Tag Manager – pati platforma nepateikė pakankamai informacijos apie tai. Kiekviename plane yra apribotas skaičius puslapių, kuriuos skenuoja dėl slapukų. Automatinis skenavimas tik kas ketvirtį (su galimybe neribotai skenuoti, bet pasirinkus rankiniu būdu brangesniuose planuose).

CookieInformation

https://www.cookieinformation.com/

Kam? Danų platforma tinka mažoms, vidutinėms ir didelėms įstaigoms.

Pritaikyta rinkoms: Europos ekonominė erdvė ir Jungtinė Karalystė (BDAR, ePrivacy, SRA, TCF 2.2), JAV (CCPA/CPRA).

Privalumai: Pakankamai išsamiai pateikia pasiūlymus kaip teisingai naudoti jų įrankį, informaciją siųsdami el.paštu. Slapukų politikos tekstą, kaip ir daugumoje platformų, galima automatiškai suformuoti lietuvių kalba. Platforma yra skirta ne tik slapukų sutikimų valdymui. Vykstas kassavaitinis automatinis slapukų skenavimas. Pakankamai platus pagalbos centro prieinamumas.

Domenai ir mobiliosios aplikacijos: Su platforma galima valdyti ir domenus, ir aplikacijas. Už aplikacijų sutikimų valdymo funkcionalumą reikės susimokėti papildomai.

Kaina: Prasideda nuo 15 €/mėn už domeną. Į kainą įskaičiuota 25 tūkst. lankytojų per mėnesį (už papildomus srautus reikės papildomai susimokėti pagal pateikiamus kainų rėžius). Taip pat, pradiniame ir profesionaliuose planuose yra numatytas iki 500 puslapių skenavimas – turint daugiau puslapių už juos taip pat reikės susimokėti papildomai.

Trūkumai: Bandymų metu, platforma automatiškai nepridėjo slapukų – juos reikėjo apsirašyti rankiniu būdu (prieš tai rankiniu būdu pasitikrinus, nes jų siūlomas atrastų slapukų sąrašas yra nepilnas). Šiuo atveju, situacija labai panaši į Iubenda platformą. Vyksta platformos tobulinimas, tai tenka lankytis skirtingo dizaino versijose, norint aprašyti slapukus. Valdymas, iš esmės, nėra itin patogus. Be to, mums pasirodė, kad platforma pateikia per mažai informacijos, lyginant su kitais įrankiais. Diegiant su Google Tag Manager, procesas vyko ne itin sklandžiai.

ConsentManager

https://www.consentmanager.net

Kam? Švedų kompanijos platforma tinka įvairaus profilio organizacijoms. Mažesnėms ir vidutinėms organizacijoms, kurios dirba tik Europoje (standartinis planas), ir didelėms įstaigoms bei įmonėms, dirbančioms visame pasaulyje ir turinčioms didesnių poreikių (planai virš standartinio plano).

Pritaikyta rinkoms: Europos ekonominė erdvė ir Jungtinė Karalystė (BDAR, ePrivacy, TCF 2.2), JAV (CCPA/CPRA), Brazilijos (LGPD), Kanada (PIPEDA) ir kt.

Privalumai: Testavimo metu slapukų skeneris pasirodė gerai – atrado ne tik slapukus, bet ir parodė reklamų šaltinius (panašiai kaip CookieBot). Be to, skirtingai nei CookieBot, ši platforma slapukų skenavimą atlieka kasdien (priklausomai nuo plano, skenuojama po kelis puslapius per dieną). Yra sutikimų reklamjuostės A/B testavimo funkcijos. Asmens duomenys saugomi Europoje, kas padeda užtikrinti atitikimą BDAR. Užsiregistravus, iškart susisieks atstovas ir pateiks informacijos kaip naudoti įrankį bei informuos, kad yra tiesioginis kontaktas su Consent Manager. Tai yra nebloga alternatyva klientų pagalbos centrui. Integracijos informacija pateikiama gana išsamiai su vizualiniais pavyzdžiais, netgi pasiūloma, kokiu būdu būtų galima geriausiai padaryti platformos integraciją.

Domenai ir mobiliosios aplikacijos: Platforma pritaikyta tiek domenams, tiek mobiliosioms aplikacijoms.

Kaina: Minimalistinis pritaikymas BDAR prasideda nuo 19 €/mėn (pradedančiųjų planas), tačiau į šį planą neįeina TCF 2.2 palaikymas. Kaina daugiau priklauso nuo puslapių peržiūrėjimo skaičiaus nei nuo domenų. Kiekviename plane yra apribotas skaičius peržiūrų ir už kiekvieną papildomą 1 tūkst. peržiūrėjimų reikia susimokėti. Idomu tai, kad standartinis planas (nuo 49 €/mėn.) leidžia iki 3 domenų ir, lyginant su kitais planais, ekonomiškesnis. Be to, standartinis planas pilnai palaiko BDAR ir TCF 2.2

Trūkumai: Bandymų metu diegimo stadijoje susidūrėme su kliūtimis – lyginant su kai kuriomis platformomis, procesas nebuvo itin sklandus. Pačioje pradžioje, kai dar tik aprašomas domenas platformoje, platforma pateikia, kokius randa slapukus ir juos automatiškai sugrupuoja. Kita vertus, yra didelė tikimybė, kad kai kuriuos slapukus priskirs ne visai tinkamai kategorijai. Bet perkėlimas yra gana paprastas – svarbu žinoti pačiam, kur kas turi būti pridėta.

Osano

https://www.osano.com/

Kam? Kompanija save pozicionuoja į vidutinių ir didelių įmonių kategoriją. Bet mūsų vertinimu, skirta daugiau didesnėms organizacijoms. Dėl paslaugų ir kainos politikos, kuri orientuota į platesnį asmens duomenų valdymą nei tik sutikimai tinklapiuose.

Pritaikyta rinkoms: Europos ekonominė erdvė ir Jungtinė Karalystė (BDAR, ePrivacy, TCF 2.2), JAV (CCPA/CPRA)

Privalumai: Greitai susisiekė, labai informatyviai pašnekėjom. Dedikuojamas vienas konsultantas, į kurį galima kreiptis dėl naudojimo klausimų. Aiškus ir paprastas mokėjimo planų kriterijus. Patiko, kad turi stipraus prisijungimo slaptažodžio sukūrimo kontrolę – ne mažiau nei 12 simbolių, bent 1 kitoks simbolis nei raidė ar skaičius. Ir iškart prisijungiant pirmą kartą liepia nustatyti kelių faktorių autentifikavimą: sms arba naudojant autentifikavimo aplikaciją (pvz. Google Authenticator).

Domenai ir mobiliosios aplikacijos: Galima valdyti kelis domenus. Taip pat, yra galimybė valdyti mobiliųjų aplikacijų sutikimus.

Kaina: Nuo 199 $/mėn. (straipsnio rašymo metu apie 185,01 €) už 3 domenus – tiek kainuos sprendimas, kuriame sąlyginai išpildytas BDAR. Į kainą įskaičiuota 30 tūkst. lankytojų – viršijus šį skaičių reikėtų susisiekti su pardavimo komanda dėl personalizuoto plano paskaičiavimo.

Trūkumai: Norint išbandyti platformą neužteks tik prisiregistruoti – prieš tai bus pokalbis su konsultantu. Išbandyti leidžia tik nemokamą planą, kuriame beveik nėra reikiamų funkcionalumų, kurie padėtų atitikti BDAR ir TCF 2.2. Už privatumo politikų paruoštukus reikės susimokėti – jie nemokamo plano naudotojams neprieinami. Didelis kainos šuolis nuo nemokamo plano iki mokamo plano – nėra tarpinių variantų. Nors ir deklaruojama, kad Europos ekonominės erdvės asmenų duomenys yra saugomi Dubline, Airijoje, tačiau oficialiame pranešime nurodyta, kad išlieka galimybė, kad asmens duomenys bus perduoti į JAV duomenų centrus (AWS). Testavimo metu slapukų skeneris pasirodė bene prasčiausiai.

Apibendrinant

  • Tam tikrose situacijose visos CMP sistemos turėjo ir trūkumų, ir privalumų.
  • Vertinti pagal kainą nusprendėme, kad neverta. Kainos dažniausiai skiriasi neženkliai, o įvertinti poreikį ir ateities tendencijas yra sudėtinga. Kainodara visų nors ir panaši, bet skiriasi. Akivaizdu tai, kad sistemoms palaikyti ir užtikrinti reikalingos individualios pastangos, o jų kiekis ir nulems galutinės kainos dydį. Mažiausią kainą siūlanti platforma greitai gali kainuoti daug daugiau negu brangesnės sistemos.
  • Mes atsirinkome savo favoritus su kuriais pakankamai sklandu dirbti ir palaikyti. Jeigu norite sužinoti daugiau kaip atsirinkti tinkamą sau, papildomos informacijos galite rasti straipsnyje Kaip išsirinkti tinkamą “Consent Management Platform” – CMP platformą ?.

Pagrindiniai klausimai į kuriuos reikėtų žinoti atsakymus renkantis platformą, nežiūrint į kainą ir funkcionalumą būtų šie:

  • Kokių ekonominių erdvių palaikymo jums reikia?
  • Ar reikalingas tik tinklalapio ar ir aplikacijos palaikymas?
  • Kokioje ekonominėje erdvėje yra saugomi platformos surinkti duomenys?
  • Ar reikalingas tik slapukų valdymas ar visos organizacijos vartotojų duomenų valdymas?
  • Ar reikalingas daugiau nei vieno domeno ar subdomeno palaikymas?

Google patvirtintų CMP platformų sąrašas

Jeigu norite patikrinti ir susipažinti su kitomis CMP platformomis, tai čia rasite visą Google patvirtingų cookie consent management CMP platformų sąrašą.

Jeigu norite diegti kitus, ne iš Google patvirtinto sąrašo CMP sprendimus, čia rasite patarimus į ką atkreipti dėmesį: Google patarimai į ką atkreipti dėmesį renktantis CMP.

Rekomenduojame

BDAR auditas

BDAR ir TCF 2.2
standarto atitikties auditą

Tinklalapio paruosimas BDAR ikona

BDAR ir TCF 2.2 standartu pagrįstą internetinės svetainės paruošimą


Apie autorius

Remigijus Kuliešius
Remigijus Kuliešius
Remigijus Kuliešius yra aukšto lygio skaitmeninės rinkodaros profesionalas, kurio patirtis šioje srityje siekia beveik du dešimtmečius nuo 2005 metų. Jis ne tik yra giliai įsitraukęs į šios srities naujovės, bet ir aktyviai dalijasi žiniomis, rašydamas straipsnius apie skaitmeninės rinkodaros strategijų kūrimą, rinkodaros efektyvumą ir našumą prestižiniuose leidiniuose, tokiose kaip M360 ir BZN Start. Be to, jis yra žinomas pranešėjas daugelyje rinkodaros renginių, kur dalinasi geriausia praktika ir įžvalgomis. Tačiau jo indėlis neapsiriboja tik verslo pasauliu. Remigijus taip pat mentoriauja jauniems verslams Lietuvos inovacijų agentūroje, padedant jiems augti ir klestėti naudojant skaitmeninės rinkodaros strategijas.
Mes remiame

RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
[email protected]
+370 614 14199

© 2024 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.