Pradinė „Google AdWords“ konversijų metrika buvo paprasta: tiesiog buvo pranešama, ar, spustelėjus skelbimą, buvo atliktas koks nors veiksmas svetainėje. Šiandien ši pasenusi metrika sistemoje vadinama „Konvertuoti paspaudimai“ ir nebebus palaikoma nuo 2016 m. rugsėjo mėn. 21 d.
Visas „Konvertuotų paspaudimų“ funkcijas perims metrika „Konversijos“, kuri taip pat turi ir daugiau privalumų. Pvz., galima įvertinti lankytojų elgseną, apimančią kelis konversijos įvykius ar kelis paspaudimus. Taip pat pat galima analizuoti svarbius mobiliesiems skirtus veiksmus, pvz., konversijas keliuose įrenginiuose ir apsilankymus parduotuvėje.
„Google AdWords“ klientams, kurie vis dar naudoja „Konvertuotus paspaudimus“ ataskaitoms teikti ir kainoms siūlyti, reikia pereiti prie „Konversijų“ metrikos ir atnaujinti konversijoms priskiriamus veiksmus bei kitus nustatymus. Daugiau apie tai skaitykite „Google AdWords“ tinklaraštyje.