Pirmadienį „Google“ paskelbė apie svarbius pakeitimus „Google Partners“ programoje: specializacijų bei dviejų lygių partnerio ženklelius. Atnaujinimai padės klientams rasti agentūras, geriausiai įvaldžiusias konkrečius „AdWords“ produktus ir atitinkančias papildomus našumo reikalavimus.
Įmonės specializacijų ženkleliai padės pažinti ir išskirti agentūras pagal kompetenciją konkrečiose „AdWords“ srityse. Jos bus suteikiamos remiantis šiais kriterijais:
- įmonė turi bent vieną „AdWords“ produktų srityje sertifikuotą naudotoją, susiejusį su ja savo paskyrą;
- įmonė demonstruoja žinias apie produktą su specializacija susijusioje srityje;
- įmonė per 90 dienų patiria bent 10 000 USD (arba atitinkamą sumą nacionaline valiuta) išlaidų „AdWords“ šioje srityje.
Kita naujovė – dviejų lygių „Google Partners“ ženkleliai. Abu jie parodo, kad „Google“ pripažįsta agentūrą „AdWords“ sertifikuotuoju partneriu. Tačiau norint išskirti pirmaujančias agentūras, kurių išlaidos didesnės ir kurios atitinka papildomus sertifikavimo ir įmonės našumo reikalavimus, „Google“ siūlo išskirtinio partnerio ženklelį. Užvedus ant jo kursoriumi, bus galima peržvelgti ir su įmonės specializacijomis.
Daugiau apie atnaujinimus galite sužinoti čia.