Pavyzdys, kaip išorinis SEO (optimizavimas paieškos sistemoms) gali pakelti potencialių pirkėjų srautą į svetainę tada, kai klientui to reikia labiausiai.
Problema
UAB „MRA“ – pasaulyje žinomų vaistų gamintojų atstovai Lietuvoje. Įmonė rūpinasi vaistinių preparatų registravimu, informacijos teikimu ir rinkodara.
Vienam iš kliento produktų – gerklės purškalui „Tantum Verde“ – jau buvome sukūrę svetainę ir atlikę vidinį optimizavimą paieškos sistemoms. Tačiau matėme, kad to tikrai nepakaks sukurti reikšmingam potencialių pirkėjų srautui: svetainė buvo rodoma „Google“ TOP-5 pozicijose tik ieškant pagal prekės ženklo raktažodį. Tuo tarpu ieškant pagal ligų simptomus (pvz., „gerklės skausmas“) ir kitus tikslinius raktinius žodžius, tinklalapis buvo beveik „nematomas“ paieškos rezultatuose.
Sprendimas
Pasiūlėme klientui tolesnį žingsnį – išorinį svetainės optimizavimą paieškos sistemoms, nes žinojome, kad šis sprendimas paprastai lemia apie 80% procentų visų optimizavimo rezultatų.
Atrinkome produktui tinkamiausius raktinius žodžius ir įvertinome, kiek paspaudimų jie sulauktų per mėnesį geriausiu atveju, t.y., jeigu nuoroda į „Tantum Verde“ būtų rodoma pirmajame „Google“ pozicijų trejetuke. Taip gavome konkretų pagrindinį optimizacijos tikslą – tikslinį natūralų lankytojų srautą per mėnesį.
Papildomi nukreipimo puslapiai
Pirmiausia svetainėje praplėtėme nukreipimo puslapių skaičių: įtraukėme naujų temų, susijusių su tuo, ko internete ieško potencialūs produkto pirkėjai. Pavyzdžiui, aprašėme populiariausius mitus, susijusius su gerklės skausmu ir jo gydymu, taip pat įtraukėme mažiau žinomų gydymo būdų aprašymus.
Straipsniai kituose portaluose
Susitarėme su klientais ir tekstų rašytojais, kad jie pakalbintų gydytojus ir parengtų keletą straipsnių, kuriuose aptariami gerklės skausmo gydymo būdai ir kiti klausimai. Šiuos straipsnius su nuorodomis į svetainę išplatinome naujienų portaluose ir susijusios tematikos informacinėse svetainėse.
Išorinių nuorodų tinklas
Atgalinių nuorodų tinklo plėtimas gali labai pagreitinti svetainės pozicijų gerėjimą paieškos rezultatuose. Kad šis procesas būtų dar spartesnis, pasirūpinome, kad atgalinės nuorodos atsirastų tik aukštos vertės (Domain Authority) svetainėse.
Rezultatai
- 173% įvykdytas pagrindinis tikslas – pakelti natūralų srautą į svetainę pagal tikslinius raktažodžius.*
- 1790% išaugęs bendras natūralus srautas didžiausio sergamumo laikotarpiu.
- 1540% išaugęs matomumas paieškoje (Search Visibility), svetainė tapo randama pagal 130 skirtingų raktinių frazių.
- Daugiau nei 3 kartus išaugęs svetainės domeno autoritetas (Domain Authority), skaičiuojant per 8 mėnesius nuo išorinio optimizavimo pradžios.
- Pagal 9 raktines frazes svetainė patenka į „Google“ TOP-5 pozicijas.
Svetainės matomumas paieškoje, arba vidutinis paspaudimų procentas skirtingiems tiksliniams raktažodžiams.
Paprastai rezultatus numatome remdamiesi ankstesniais atvejais, todėl netikėtumų čia būna nedažnai. Šįkart gauti skaičiai maloniai nustebino ir mus, ir klientą.
Kokybiškas nukreipimo puslapių turinys, specialistų straipsniai ir apgalvota išorinių nuorodų tinklo plėtra į svetainę per 3 žiemos mėnesius pritraukė beveik dvigubai didesnį tikslinį lankytojų srautą, nei tikėjomės geriausiu atveju. Taip pat, lyginant su ankstesniais metais, daugiau nei 10 kartų išaugo tiek bendras natūralus srautas, tiek svetainės matomumas paieškoje, smarkiai pagerėjo kiti svarbiausi SEO rodikliai.
*Rezultatai iš laikotarpio nuo 2016 12 01 iki 2017 02 28, lyginant su analogišku laikotarpiu prieš metus.