Skaitmeninės rinkodaros tinklaraštis

Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.





Filters
    Kategorijos

    • Sėkmės istorija: 16x geresnis matomumas paieškoje

      Pavyzdys, kaip išorinis SEO (optimizavimas paieškos sistemoms) gali pakelti potencialių pirkėjų srautą į svetainę tada, kai klientui to reikia labiausiai.

    • Ką gali ir ko negali SEO paslaugos?

      SEO yra, ko gero, labiausiai žinomas trumpinys skaitmeninėje rinkodaroje, lenkiantis tokius grandus, kaip ROI ar PPC. Apie tai, kas yra SEO ir kaip tai veikia, nespecialistai dažniausiai žino tiek, kad SEO reikalingas įmonei „atsirasti pirmame Google puslapyje“. Nors ir neišsamus, tai yra teisingas atsakymas. Nesusipratimų – ir nuostolių – atsiranda tada, kai dėl žinių stokos…

    • Svetainės iliustracijos: kaip įtikti „Google“?

      Kada paskutinį kartą matėte el. parduotuvę be nuotraukų arba interneto svetainę be iliustracijų? Nors grafinius failus naudoja absoliuti dauguma šiuolaikinių tinklalapių, anaiptol ne visi turinio administratoriai žino, kaip juos sutvarkyti, kad svetainė veiktų greičiau ir būtų lengviau randama. Šis straipsnis – kaip tik apie tai. Failo pavadinimas Grafinio failo pavadinimas turėtų suteikti informaciją apie jame…

    • Iš praktikos: dažniausios SEO klaidos klientų svetainėse

      Audituodami interneto svetaines, nuolat pastebime tas pačias, elementarias, bet didelę reikšmę turinčias SEO spragas. Visos jos kyla iš neteisingai nustatytos turinio valdymo sistemos arba netinkamai pateikto turinio ir daugeliu atvejų yra, palyginti, nesunkiai pataisomos. Prieš kurdami ar atnaujindami internetinį projektą, skirkite laiko žemiau išvardintoms sritims, ir jūsų SEO rezultatai tikrai pagerės.

    • Kas slepiasi po SEO specialisto lova?

      Keletas patarimų, kad kitą rytą savo svetainę teberastumėte „Google“ paieškos rezultatuose.

    • Kaip „Google“ paieškos rezultatus pakeitė „Penguin 4.0“?

      „Google“ paieškos algoritmas „Penguin“, skirtas kovoti su šlamštu paieškos rezultatuose, pirmąkart paleistas 2012 metų balandį. Iki šio algoritmo atsiradimo, PVO (SEO) specialistai turėjo galimybę svetainėms kurti menkaverčius (spam) nuorodų tinklus ir taip gana lengvai manipuliuoti paieškos rezultatais. Paleidus „Penguin 1.0“, žemos vertės nuorodos iš prastos reputacijos svetainių tapo „toksiškomis“ ir galėjo tiesiogiai pakenkti bendriems PVO rezultatams. Todėl išorinių nuorodų tinklo auditavimas…

    • Kaip apskaičiuoti PVO (SEO) grąžą?

      Vis dar susiduriu su atvejais, kai klientas abejoja SEO nauda, nežino, kaip ją apskaičiuoti arba nori rezultatų po mėnesio nuo investicijų pradžios. Neadekvatūs lūkesčiai ir (arba) neteisingas vertės interpretavimas lemia nesėkmingas investicijas, nepasiektus tikslus ir neišsipildžiusias svajones.

    • Matuojame PVO (SEO) efektyvumą: 4 pradedančiųjų klaidos

      Tingumas – išradimų variklis. Mes nuolat kuriame vis sudėtingesnius įrankius, kad gyventi būtų kuo paprasčiau. Pavyzdžiui, paieškos variklio optimizavimą (PVO, angl. SEO). Kita vertus, tas pats tingumas matuojant SEO efektyvumą gali ir gerokai paklaidinti.

    Mes remiame

    RAIBEC | Be efficient online
    J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
    Islandijos g. 6, 01401 Vilnius
    [email protected]
    +370 614 14199

    © 2024 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.