Vis dar dažna organizacija Lietuvoje nėra pakankamai susitvarkiusi skaitmeninės komunikacijos našumo matavimų ir, pirmiausia, „Google Analytics“. Net didelės įmonės dažnai negali išreikšti savo komunikacijos įdirbio pajamomis, o komunikacijos veiksmus daugeliu atvejų grindžia neteisingomis prielaidomis. Tai neleidžia suprasti, kokie darbai kiek vertės sukūrė, koks socialinių tinklų turinys ar tematika duoda daugiau pardavimų, kokie „AdWords“ raktažodžiai, skelbimai yra…
Kas bendra tarp kepyklos kitoje gatvės pusėje ir tokios didelės kompanijos, kaip „Google“? Ogi tai, kad abiejų tolesnė sėkmė priklauso nuo to, ar žmonėms patiks jų produktai. Jie turi būti ne tik gerai veikiantys (arba skanūs), bet ir atrodyti gerai bei kelti teigiamas emocijas naudojantis.
Mobiliųjų ir išmaniųjų telefonų vartojimas sparčiai auga ir keičia apsipirkimo įpročius. JAV atliktas tyrimas parodė, kad jau dabar 75 procentai pirkėjų savo pasirinkimus grindžia socialiniuose tinkluose matytomis nuotraukomis.