Kaip padidinti investicijų į „Google Ads“ reklamą grąžą didelėse įmonėse? Vienas iš būdų – kurti tikslesnius, suasmenintus skelbimus. Tačiau tai padaryti, turint platų ir greitai kintantį asortimentą, yra beveik neįmanoma. Šimtams skelbimų talpinti ir atnaujinti reiktų visos vadybininkų armijos ir atitinkamo biudžeto jai išlaikyti.
Suprantama, kad daugelis įmonių renkasi paprastesnį kelią: talpinti gana abstrakčius skelbimus, kurių nereikia dažnai atnaujinti. Kita vertus, tokia reklama yra mažiau patraukli pirkėjui, o iškelta į aukštas pozicijas paieškos rezultatuose – dar ir nepigiai atsieinanti.
Šiai problemai spręsti prieš trejus metus pradėjome kurti tai, kuo dabar tapo „Sales2Go“. Paslaugos pagrindas – algoritmas, kuris nuskaito prekių ar paslaugų aprašymus įmonės tinklalapyje ir automatiškai kuria „Google Ads“ kampanijas su unikaliais, konkurencinį pranašumą turinčiais skelbimais. Ne mažiau svarbu tai, kad pakeitus produktų aprašymus ar kainas, skelbimus sistema atnaujina pati. Manome, kad tai yra labai naudingas įrankis suvaldyti dideliam skelbimų kiekiui ir greičiau reaguoti į pokyčius rinkoje.
Plačiau apie paslaugą: www.sales2go.eu