Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.
Jei prieš vos kelis metus, dirbtinio intelekto sąvoką naudodavo tik rinkodaros ar inovacijų srities atstovai, šiandien ją linksniuoja ko ne kiekvienas verslo atstovas. Ir ne be reikalo, nes šiandien tai nebėra tik skambi inovacija – tai reali kasdienybė, keičianti verslo procesus. Įmonės, kurios įdarbina DI sprendimus, ne tik sutaupo laiką, bet ir įgauna konkurencinį pranašumą:…
•
Šiame straipsnyje kalbėsime apie: Nūdienoje CRM sistema nėra tik įrankis pardavimų valdymui. Ji tampa vienu svarbiausių šaltinių duomenims, kurie naudojami dirbtinio intelekto ir mašininio mokymosi pagrindu veikiančiose reklaminėse kampanijose, tokiose kaip Google Ads ar Meta reklamos. Turint kokybiškus CRM duomenis, reklamos kampanijų grąža gali padidėti kelis, o kartais net ir dešimt kartų. Verslai, kurie sugeba…
•
Šiame straipsnyje aptarsime: Apie CRM sistemą veikiausiai teko girdėti beveik visų verslų atstovams. Na, o jei tarp yra tokių, kurie su šia sąvoka dar nesusipažinę, tuomet kviečiame tai padaryti dabar pat, nes ši sistema gali išspręsti tikrai ne vieną verslo problemą. Tad trumpai, kas gi ta CRM sistema? Plačiąja prasme – tai verslo valdymo įrankis,…
•
Skaitmenoje, kurioje dominuoja greitis, konkurencija ir duomenų svarba, vis dar pasitaiko liūdnų atvejų, kuomet ką tik paleisti internetiniai tinklalapiai ar elektroninės parduotuvės būna pasmerkti žlugimui jau nuo pat pirmųjų veiklos dienų. Nors iš pažiūros tokie projektai gali atrodyti nepriekaištingai, dažnai jų vidinė struktūra yra netvari ir netvarkinga. O tai, tampa esmine kliūtimi norint projektą vystyti…
•
Gimus įdėjai įkurti nuosavą elektroninės prekybos verslą, labai svarbu išsirinkti tinkamiausią platformą, kuri padės parduoti savo produktą. Vieni verslo atstovai nusprendžia rinktis elektroninės parduotuvės kūrimą nuo nulio, kiti svarsto pasirinkti jos nuomą, kuri leidžia greičiau pradėti visą internetinės prekybos procesą. Bet kuriuo atveju svarbu įvertinti platformos funkcionalumą, kainas, lankstumą ir kitus svarbius aspektus. Šiame straipsnyje…
•
Įžengus į 2025-uosius, B2B sektoriaus verslo atstovai ne tik peržvelgė praėjusių metų pasiekimus, tačiau ir dėliojosi šių metų tikslus bei strategijas jų įgyvendinimui. Dažnam tikrai kilo klausimas ko gi tikėtis iš šių metų, kokios strategijos veiks geriausiai bei kaip prisitaikyti prie nuolat besikeičiančių rinkos tendencijų, kad pasiekti pačių našiausių rezultatų? Šiame B2B sektoriui skirtame straipsnyje…
•
RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
Islandijos g. 6, 01401 Vilnius
[email protected]
+370 614 14199
© 2025 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.