Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.
Pradinė „Google AdWords“ konversijų metrika buvo paprasta: tiesiog buvo pranešama, ar, spustelėjus skelbimą, buvo atliktas koks nors veiksmas svetainėje. Šiandien ši pasenusi metrika sistemoje vadinama „Konvertuoti paspaudimai“ ir nebebus palaikoma nuo 2016 m. rugsėjo mėn. 21 d.
•
Vos prieš kelias dienas konferencijoje „Google Performance Summit“ kompanija pristatė artėjančius pasikeitimus „AdWords“ platformoje, apie kuriuos turėtumėte žinoti ir jūs.
•
Kaip padidinti investicijų į „Google Ads“ reklamą grąžą didelėse įmonėse? Vienas iš būdų – kurti tikslesnius, suasmenintus skelbimus. Tačiau tai padaryti, turint platų ir greitai kintantį asortimentą, yra beveik neįmanoma. Šimtams skelbimų talpinti ir atnaujinti reiktų visos vadybininkų armijos ir atitinkamo biudžeto jai išlaikyti.
•
RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
[email protected]
+370 614 14199
© 2022 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.