Skaitmeninės rinkodaros tinklaraštis

Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.

  • 5 e-suvestinės pelningesnei rinkodarai

    Užsibrėžti ambicingus tikslus Naujųjų metų ar kita proga mėgstame visi. Deja, išblėsus pradiniam entuziazmui, dažnai grįžtame į tašką, kai esame baisiai užsiėmę neesminiais dalykais, o tikslai lieka kažkur fone. Ši problema ypač aktuali versle, kur vadovams ir savo sričių specialistams tenka dirbti su keletu ar keliolika projektų vienu metu ir suvaldyti didelius informacijos srautus. Nors tikslai…

  • Su kuo valgomas remarketingas?

    Patyrę pardavėjai žino, kad kliento „Ne“ gali būti didelio sandėrio pradžia, jeigu pokalbis tęsiamas. Taip pat ir internete: iš svetainės išėjusį lankytoją galima susigrąžinti ir paversti pirkėju. Būtent šiam tikslui yra sukurta pakartotinė rinkodara, kurios pagrindinius principus čia aptarsime.

  • Reklama internete: kaip išsirinkti tinkamiausias priemones?

    Jeigu turite ar tik pradedate verslą ir niekada nesireklamavote internete, nuo galimų variantų pasiūlos gali įsiskausti galva. Skirtingi reklamos būdai, tinklalapiai, apmokestinimo modeliai – visi turi savų privalumų. Tuo tarpu reklamos biudžetas visada turi dugną. Kaip žinoti, kokia interneto reklama į jūsų verslą atves daugiausia klientų? Pateikiame populiariausias priemones su jų privalumais ir trūkumais. „Google AdWords“…

  • 6 požymiai, kad Jūsų reklama – sukčių taikinyje

    Apie juodąsias technologijas Lietuvos interneto reklamos rinkoje rašiau beveik prieš metus. Per tą laiką manipuliacijų grėsmė padidėjo, o metodai tapo sunkiau pastebimi, tačiau tikslai liko tie patys: pasipelnyti arba pakenkti konkurentams.

  • Kaip apskaičiuoti skaitmeninės komunikacijos vertę?

    96% Lietuvos įmonių, priimdamos strateginius reklamos sprendimus, remiasi klaidingomis nuostatomis. Ir aš pasakysiu jums, kodėl.

  • Iš praktikos: dažniausios SEO klaidos klientų svetainėse

    Audituodami interneto svetaines, nuolat pastebime tas pačias, elementarias, bet didelę reikšmę turinčias SEO spragas. Visos jos kyla iš neteisingai nustatytos turinio valdymo sistemos arba netinkamai pateikto turinio ir daugeliu atvejų yra, palyginti, nesunkiai pataisomos. Prieš kurdami ar atnaujindami internetinį projektą, skirkite laiko žemiau išvardintoms sritims, ir jūsų SEO rezultatai tikrai pagerės.

  • „AdWords” ateitis, arba kaip „pramušti“ vidutiniškus pardavimus

    Dauguma el. parduotuvių, vykdančių „Google AdWords“ kampanijas, anksčiau ar vėliau prisijungia prie klubo „Šiaip sau“: investicijų grąža (ROI) – vidutinė, kaštai bei pardavimai – taip pat. Gal norėtųsi geresnių rezultatų – bet kad ir konkurentų panašūs… Kodėl taip atsitinka ir ar yra būdas pastebimai pakeisti situaciją?

  • Ką ir kaip e-rinkodaroje matuoja Lietuvos elektroninės parduotuvės?

    Pirmasis tokio pobūdžio tyrimas atskleidė, kad daugiau nei trečdalis Lietuvos el. parduotuvių (38,3 proc.) nematuoja interneto reklamos investicijų grąžos (IG). El. pašto rinkodarą įmonės vertina kaip labiausiai atsiperkančią, o didžiausią investicijų grąžą (IG) atneša „Google Ads“ reklama.

  • Kaip apskaičiuoti PVO (SEO) grąžą?

    Vis dar susiduriu su atvejais, kai klientas abejoja SEO nauda, nežino, kaip ją apskaičiuoti arba nori rezultatų po mėnesio nuo investicijų pradžios. Neadekvatūs lūkesčiai ir (arba) neteisingas vertės interpretavimas lemia nesėkmingas investicijas, nepasiektus tikslus ir neišsipildžiusias svajones.

Mes remiame

RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
[email protected]
+370 614 14199

© 2022 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.