Skaitmeninės rinkodaros tinklaraštis

Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.

  • Su kuo valgomas remarketingas?

    Patyrę pardavėjai žino, kad kliento „Ne“ gali būti didelio sandėrio pradžia, jeigu pokalbis tęsiamas. Taip pat ir internete: iš svetainės išėjusį lankytoją galima susigrąžinti ir paversti pirkėju. Būtent šiam tikslui yra sukurta pakartotinė rinkodara, kurios pagrindinius principus čia aptarsime.

  • Reklama internete: kaip išsirinkti tinkamiausias priemones?

    Jeigu turite ar tik pradedate verslą ir niekada nesireklamavote internete, nuo galimų variantų pasiūlos gali įsiskausti galva. Skirtingi reklamos būdai, tinklalapiai, apmokestinimo modeliai – visi turi savų privalumų. Tuo tarpu reklamos biudžetas visada turi dugną. Kaip žinoti, kokia interneto reklama į jūsų verslą atves daugiausia klientų? Pateikiame populiariausias priemones su jų privalumais ir trūkumais. „Google AdWords“…

  • 6 požymiai, kad Jūsų reklama – sukčių taikinyje

    Apie juodąsias technologijas Lietuvos interneto reklamos rinkoje rašiau beveik prieš metus. Per tą laiką manipuliacijų grėsmė padidėjo, o metodai tapo sunkiau pastebimi, tačiau tikslai liko tie patys: pasipelnyti arba pakenkti konkurentams.

  • Kaip apskaičiuoti skaitmeninės komunikacijos vertę?

    96% Lietuvos įmonių, priimdamos strateginius reklamos sprendimus, remiasi klaidingomis nuostatomis. Ir aš pasakysiu jums, kodėl.

  • Turinio ir „inbound“ rinkodara: kas bendra?

    Turinio rinkodara, arba turinio marketingas, neabejotinai yra vienas madingiausių šiuolaikinės rinkodaros terminų. Šia tema rengiami seminarai, vebinarai, rašomos knygos ir e-knygos, kuriasi netgi atskiri verslai, padedantys spręsti įvairius šios srities klausimus.

  • „AdWords” ateitis, arba kaip „pramušti“ vidutiniškus pardavimus

    Dauguma el. parduotuvių, vykdančių „Google AdWords“ kampanijas, anksčiau ar vėliau prisijungia prie klubo „Šiaip sau“: investicijų grąža (ROI) – vidutinė, kaštai bei pardavimai – taip pat. Gal norėtųsi geresnių rezultatų – bet kad ir konkurentų panašūs… Kodėl taip atsitinka ir ar yra būdas pastebimai pakeisti situaciją?

  • E-rinkodaros įtaka „offline“ pardavimams: matuosime ar ignoruosime?

    Verslo gimtadienio proga, „Avitela“ savo pirkėjams pasiūlė loteriją. Žiūrint iš verslo pusės, sprendimas ne kartą pasiteisinęs. Dėmesį atkreipė kitas dalykas: akcija reklamuojama elektroninėje parduotuvėje, bet dalyvauti galima tik perkant fizinėje. Taigi pirkėjas, atėjęs į el. parduotuvę, yra skatinamas pirkti ne čia, o eiti į fizinę parduotuvę.

  • „Google AdWords“ paprastina konversijų skaičiavimą

    Pradinė „Google AdWords“ konversijų metrika buvo paprasta: tiesiog buvo pranešama, ar, spustelėjus skelbimą, buvo atliktas koks nors veiksmas svetainėje. Šiandien ši pasenusi metrika sistemoje vadinama „Konvertuoti paspaudimai“ ir nebebus palaikoma nuo 2016 m. rugsėjo mėn. 21 d. 

  • RAIBEC tapo išskirtiniais „Google“ partneriais

    Pirmadienį „Google“ paskelbė apie svarbius pakeitimus „Google Partners“ programoje: specializacijų bei dviejų lygių partnerio ženklelius. Atnaujinimai padės klientams rasti agentūras, geriausiai įvaldžiusias konkrečius „AdWords“ produktus ir atitinkančias papildomus našumo reikalavimus.

Mes remiame

RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
[email protected]
+370 614 14199

© 2022 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.