Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.
Kas bendra tarp kepyklos kitoje gatvės pusėje ir tokios didelės kompanijos, kaip „Google“? Ogi tai, kad abiejų tolesnė sėkmė priklauso nuo to, ar žmonėms patiks jų produktai. Jie turi būti ne tik gerai veikiantys (arba skanūs), bet ir atrodyti gerai bei kelti teigiamas emocijas naudojantis.
•
Šį kartą visiškai netikėtai ir skubiai rašau straipsnį apie mūsų aptiktas manipuliacijas internetinėje reklamoje. Kai kurios Lietuvos agentūros jau ėmė manipuliuoti reklamos „Google AdWords“ tinkle kainomis. Pasauliui tai nėra naujiena – tiesiog šiandien pirmą kartą teko susidurti su tuo Lietuvoje. Juodosios technologijos, arba kaip reklamos rinkoje reketuojami klientai. Kaip atpažinti, ar netapote auka?
•
Jeigu matėte filmą „Matrica”, tikriausiai prisimenate garsiąsias Morfėjaus frazes, skirtas Neo: „Ar nori pamatyti, koks gilus triušio urvas?”, „Aš siūlau tiesą ir nieko daugiau”. Šis straipsnis – ne tiems, kuriuos tenkina jų skaitmeninė rinkodara. Jis tiems, kurie nori ją pagerinti.
•
„Raibec” dalyvavo „Google“ ir „Versli Lietuva“ organizuotoje konferencijoje „Visada priekyje | Interneto galimybės verslui 2014“. Tai buvo puiki proga smulkiam ir vidutiniam verslui sužinoti, kaip internetas bei jo teikiamos galimybės gali padėti didinti verslo sėkmę.
•
RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
[email protected]
+370 614 14199
© 2022 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.