Skaitmeninė rinkodara vadovui – tinklaraštis

Skaitmeninė rinkodara vadovui tinklaraštis – vieta, kur verslo savininkai, vadovai, rinkodaros vadovai ir specialistai ras strategines įžvalgas, praktinius patarimus ir naujausias skaitmeninės rinkodaros tendencijas. Sužinosite, kaip efektyviai vadovauti rinkodaros komandai ar agentūrai, kaip pasirinkti ir valdyti kanalus, priimti duomenimis grįstus sprendimus ir teisingai išnaudoti internetu vykdomą rinkodarą – kad augimas taptų nuoseklus, o rezultatai – apčiuopiami versle.

  • Kaip išsirinkti skaitmeninės rinkodaros agentūrą?

    Nūdienoje skaitmeninės rinkodaros svarba verslui yra neginčijama – tiek e-komercijai, tiek B2B paslaugų sektoriui. Norint pasiekti realius rezultatus, būtina aiškiai susidėlioti tikslus, pasiruošti strategiją ir pasirinkti patikimus partnerius jų įgyvendinimui.Teisingai pasirinkta rinkodaros agentūra, specializuota skaitmeninės rinkodaros agentūra ar net patyrusi reklamos agentūra gali nulemti ne tik reklamos kampanijų efektyvumą, bet ir ilgalaikį verslo augimą bei pelningumą. Šiame straipsnyje aptarsime svarbiausius…

  • E-komercijos klaidos ruošiantis Black Friday: kaip jų išvengti

    Artėjant Black Friday e-komercija ir jos atstovai trina rankomis ir ruošiasi pasiekti netikėtas pardavimų aukštumas bei metus uždaryti su puikiais rezultatais. Tačiau nors ir verslų atstovai skuba planuoti išpardavimimes kampanijas ir specialias šio laikotarpio akcijas, jie neretai pakliūma į savo pačių spąstus: per vėlai pradėtą planavimą, neapgalvotas nuolaidas ar iki galo neparuoštą techninę e-parduotuvės infrastruktūrą.…

  • Geriausi dirbtinio intelekto įrankiai verslui 2025: TOP AI sprendimai, kuriuos verta išbandyti

    Jei prieš vos kelis metus dirbtinio intelekto sąvoką vartodavo tik technologijų ar inovacijų srities atstovai, šiandien ją žino beveik kiekvienas verslo profesionalas. Ir ne be reikalo – tai nebėra tik madinga sąvoka, o realus įrankis, keičiantis kasdienius procesus. Įmonės, kurios įdarbina dirbtinio intelekto įrankiai verslui ir pažangius AI įrankiai verslui, ne tik sutaupo laiką, bet ir įgauna konkurencinį pranašumą: gali…

  • Kaip išsirinkti tinkamiausią CRM sistemą verslui?

    Nūdienoje CRM sistema nėra tik įrankis pardavimų valdymui. Ji tampa vienu svarbiausių šaltinių duomenims, kurie naudojami dirbtinio intelekto ir mašininio mokymosi pagrindu veikiančiose reklaminėse kampanijose, tokiose kaip Google Ads ar Meta reklamos. Turint kokybiškus CRM duomenis, reklamos kampanijų grąža gali padidėti kelis, o kartais net ir dešimt kartų. Verslai, kurie sugeba integruoti CRM sistemą į…

  • Geriausios CRM sistemos smulkiam ir vidutiniam verslui (2025 sąrašas)

    Apie CRM sistemą veikiausiai teko girdėti beveik visų verslų atstovams. Na, o jei tarp jūsų yra tokių, kurie su šia sąvoka dar nesusipažinę, tuomet kviečiame tai padaryti dabar pat, nes ši sistema gali išspręsti tikrai ne vieną verslo problemą. Be to, suprasite, kuri yra geriausia jums. Tad trumpai – kas gi toji sistema ir kaip…

  • Interneto tinklalapių kūrimas ir klaidos griaunančios rinkodarą

    Skaitmenoje, kurioje dominuoja greitis, konkurencija ir duomenų svarba, vis dar pasitaiko liūdnų atvejų, kai ką tik paleisti internetiniai tinklalapiai ar elektroninės parduotuvės būna pasmerkti žlugimui jau nuo pat pirmųjų veiklos dienų. Nors iš pažiūros projektas gali atrodyti nepriekaištingas, dažnai jo vidinė struktūra yra netvari ir netvarkinga. Tokios tinklalapių klaidos tampa esmine kliūtimi siekiant auginti projektą ir užtikrinti…

  • E-parduotuvė: nuoma ar kūrimas. Kokią platformą pasirinkti?

    Gimus idėjai kurti nuosavą elektroninės prekybos verslą, vienas svarbiausių pirmųjų sprendimų – kokią e-parduotuvės platformą pasirinkti. Nuo to priklauso ne tik pardavimų procesų patogumas, bet ir tai, kaip greitai galėsite pradėti realiai vykdyti prekybą internete. E-parduotuvė ir jos kūrimas nėra lengva užduotis, tačiau didelė dalis verslų renkasi ją kurti nuo nulio, kad galėtų turėti visiškai individualų sprendimą,…

  • Think Digital Warsaw 2025: Google Analytics 4 ir nauja skaitmeninės rinkodaros rezultatų matavimo era

    „Skaitmeninės rinkodaros matavimas 2025-aisiais metais keičiasi iš esmės“, tai pagrindinė žinutė, kurią Raibec komanda išsivežė iš ,„Google“ organizuotos šių metų „Think Digital Warsaw“ konferencijos Varšuvoje. Šis renginys buvo kupinas įžvalgų, pristatymų ir strateginių vizijų apie tai, kokia kryptimi juda Google Analytics ir platesnė skaitmeninės rinkodaros ekosistema. Think Digital Warsaw ir Google naujienos, įžvalgos bei prognozės…

  • 2025-ieji ir B2B reklama: geriausios praktikos

    Įžengus į 2025-uosius, B2B sektoriaus verslo atstovai ne tik peržvelgė praėjusių metų pasiekimus, tačiau ir dėliojosi šių metų tikslus bei strategijas jų įgyvendinimui. Dažnam tikrai kilo klausimas ko gi tikėtis iš šių metų, kokios strategijos veiks geriausiai bei kaip prisitaikyti prie nuolat besikeičiančių rinkos tendencijų, kad pasiekti pačių našiausių rezultatų? Šiame B2B sektoriui skirtame straipsnyje…

Mes remiame
RAIBEC
4.8
★★★★★
31 atsiliepimai
Internetinės rinkodaros paslaugų teikėjas

RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
Islandijos g. 6, 01401 Vilnius
[email protected]
+370 614 14199

© 2025 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.