- Nepanikuokite. Blogai ne tik jums, bet ir jūsų konkurentams.
- Atostogos neįprastu metu. Išnaudokite šį laiką kaip galimybę, kaip atostogas tam, kam neturėjote progos anksčiau, bet galite daryti dabar.
- Iš naujo įvertinkite savo veiklą. Pagalvokite, kaip savo paslaugas ar dalį paslaugų proceso galėtumėte perkelti ir atlikti nuotoliniu būdu, internetu – perkelti į elektroninę erdvę.
- Ruoškitės sugrįžimui. Karantinas baigsis ir viskas sugrįš į įprastas vėžes. Grįžimas galimas į tokią pačią, blogesnę arba geresnę situaciją. Išnaudokite šį laiką pasiruošimui, apgalvokite savo verslo modelį, paslaugų teikimo procesą, pagalvokite, kaip po karantino galite grįžti į geresnę situaciją.
- Prisiminkite, kad tai – laikina. Produktų ir paslaugų (pvz.: grožio procedūrų, automobilių serviso) paklausa niekur nedingo. Vartojimas tam tikram laikotarpiui sumažėjo, tačiau poreikis – niekur nedings. Pasibaigus karantinui turėsite remontuoti, kirpti ir dirbti tiek pat, kiek būtumėt tai darę ir nesant karantinui.
- Pasaulis nestovi vietoje, keiskitės. Vienos paslaugos ar prekės laikui bėgant išnyksta, tampa nereikalingos, tačiau jų vietoje atsiranda naujos. Jeigu jūsų verslui sunkiai sekėsi prieš karantiną, vargu, ar seksis ir po. Galbūt verta išbandyti kitą verslo ar profesinę sritį. Apgalvokite galimybę pakeisti sferą arba kaip galite transformuoti savo produktus į turinčius didesnę paklausą ateityje. Skirkite laiko pagalvoti, ko norėtų jūsų klientai, bei kurti naujas prekes, paslaugas.
- Parduokite avansu. Pasiūlykite pirkti jūsų paslaugas, pritaikius nuolaidą, ir suteikite galimybę pasinaudoti jomis ateityje.
- Padidinkite paslaugų, prekių pelningumą. Pagalvokite, kaip galite sumažinti savo produktų savikainą. Savikainos mažinimas nebūtinai tinka visiems produktams. Galvojant apie naują, papildomą ar kitokį produktą, kainą gali tekti ir didinti.
- Sutaupykite derybomis. Išnaudokite galimybę derėtis su tiekėjais ir užsisakyti reikalingų produktų atsargai, mažesne kaina.
- Ruoškitės ateities pardavimams. Skirkite laiko savo klientų duomenų bazės, savo socialinių profilių, tinklalapio, Google My Business paskyros tvarkymui. Ruoškite reklaminį turinį, kurį panaudosite pasibaigus karantinui.
- Sužinokite, išmokite ką nors naujo. Skirkite laiko savišvietai, mokymuisi. Pavyzdžiui: Kaip prisistatyti, kad vartotojui nekiltų abejonių renkantis jūsų produktą: USP/UVP kūrimas. Šis straipsnis duos minčių, idėjų ir padės suprasti, kodėl jūsų klientai perka paslaugas iš jūsų, kodėl kiti turėtų pirkti iš jūsų ir kodėl klientai moka ar norėtų mokėti kainą, kurios prašote.
Pasidalinkite savo patirtimi apie tai, kaip šie patarimai jums padėjo mūsų Facebook paskyroje.