RAIBEC » Marketingas » Kaip pasiruošti Black Friday ir šventiniam sezonui: Geriausios skaitmeninės rinkodaros praktikos

Kaip pasiruošti Black Friday ir šventiniam sezonui: Geriausios skaitmeninės rinkodaros praktikos

Kaip pasiruošti Black Friday ir šventiniam sezonui: Geriausios skaitmeninės rinkodaros praktikos

Autorius

Paskelbta

Artėjant Black Friday ir šventiniam sezonui, daugelis verslų pradeda ruoštis didžiajam metų pardavimų pikui. Šis laikotarpis ypatingas ne tik verslams, bet ir vartotojams, kurie nekantriai laukia nuolaidų bei išskirtinių pasiūlymų. Tačiau tam, kad pardavimų rezultatai džiugintų, būtina atsakyti į šiuos klausimus:

Kaip pasiruošti šiam intensyviam laikotarpiui? Kokių skaitmeninės rinkodaros veiksmų imtis?

1. Viskas prasideda nuo gerai apgalvotos strategijos ir planavimo

Sėkminga rinkodaros kampanija prasideda nuo išsamios strategijos ir detalaus veiksmų plano. Kadangi šventinis sezonas neapsiriboja tik Juoduoju penktadieniu, planuojant reikėtų mąstyti apie visas kampanijas, kurios apimtų laikotarpį nuo lapkričio iki sausio pradžios, įtraukiant tokias šventes kaip Kalėdos ir Naujieji metai. Jei prekiaujate ir užsienio rinkose, taip pat skirkite ypatingą dėmesį specifinėms tų rinkų tendencijoms ( pvz.: Padėkos diena JAV ar Boxing Day Jungtinėje Karalystėje).

Rekomenduojami veiksmai:

  • Tikslų išsikėlimas: Apibrėžkite, kokių rezultatų norite pasiekti. Šiuo laikotarpiu, tai galėtų būti didesni pardavimai, tad įsivardinkite konkrečiai ir realiai kiek siekiate juos padidinti.
  • Biudžeto planavimas: Įvertinkite, kiek galite investuoti į skaitmeninės reklamos kampanijas, ir pasirūpinkite, jog jūsų biudžetas būtų protingai paskirstytas visoms sezono kampanijoms. Jei kontroliuojate ROAS, rekomenduotina nepagailėti savo biudžeto ir skirti kiek galima daugiau, tol kol jūsų ROAS išlaikomas teigiamas.

2. Duomenimis grįstos kampanijos

Kiekvienas verslas yra unikalus, todėl jūsų reklamos kampanijos turi būti pritaikytos pagal konkrečią jūsų auditoriją, jos poreikius, problemas. 

Rekomenduojami veiksmai:

  • Segmentuokite auditoriją: Naudodami duomenų analizę, skirstykite savo klientus pagal jų elgseną, pirkimo istoriją ar naršymo įpročius.
  • Automatizuokite kampanijas: Tai itin pravartu tiems verslams, kurie prekiauja produktais kurių vartotojai labai konkrečiai ieško paieškos sistemos, pvz.:: „žieminiai batai nepralaidūs vandeniui“. Automatizavimas suteikia galimybę personalizuoti reklamos skelbimus vartotojams, kas ne tik leidžia jiems greičiau atrasti tai ko jie ieško, bet ir padeda jums sumažinti reklamos pirkimo kainą Google paieškoje. 
  • Eksperimentuokite: Mūsų patirtis byloja, jog labai svarbu palikti erdvės eksperimentams. Dažnu atveju, geriau išbandyti kelias skaitmeninės strategijos opcijas ir tuomet įsivertinti, kuri visgi veikia geriau ir kuria reikėtų vadovautis tolimesniame procese.

3. Paruoškite savo internetinę svetainę dideliam lankytojų srautui

Didelė šventinio sezono sėkmės dalis priklauso nuo to, kaip jūsų svetainė pasitinka lankytoją. Ji turi būti ne tik greita, bet ir aiški bei lengvai naviguojama.

Rekomenduojami veiksmai:

  • Testavimas: Patikrinkite, ar svetainė veikia greitai ir gali lengvai atlaikyti padidėjus lankytojų srautą. Šiuo laikotarpiu ypatingai svarbu stebėti ar visi puslapiai veikia ir neturite „404 error – page not found“ situacijų. Jūsų puslapiui ar polapiams neveikiant, yra didelė tikimybė prarasti nemažus kaštus, tad stebėjimas padės jums laiku pašalinti esamas tinklalapio klaidas. 
  • SEO optimizavimas: Optimizuokite svetainės turinį pagal šventinio sezono raktažodžius žodžius. Tai reikalinga tam, kad jūsų siūlomos paslaugos būtų lengviau randamos paieškos sistemose. 
  • Patogi mobilioji versija: Daugiau nei 50% vartotojų apsiperka naudodami savo mobiliuosius įrenginius. Tad labai svarbu, jog jūsų internetinė svetainė būtų pritaikyta jiems. Būtent tai turės tiesioginės įtakos jūsų pardavimų sėkmei.

4. Išskirtiniai pasiūlymai ir akcijos

Šventinis laikotarpis yra metas, kai vartotojai aktyviai ieško išskirtinių pasiūlymų. Jūsų užduotis patenkinti šiuos jų norus ir pasiūlyti būtent tai ko jie ieško.

Rekomenduojami veiksmai:

  • Riboto laiko pasiūlymai: Skatinkite juos pirkti ir sukurkite skubos jausmą su riboto laiko pasiūlymais. Naudokite išankstinius Juodojo penktadienio (Black Friday) nuolaidų pranešimus pabrėždami, jog pasiūlymų kiekis ar laikas yra riboti.
  • Personalizuotos (suasmenintos) akcijos: Pristatykite savo klientams patį tinkamiausią jiems pasiūlymą. Šie personalizuoti pasiūlymai, kurie yra pritaikyti pagal klientų elgesio šablonus, pirkimo istoriją ar naršymo duomenis, yra ženkliai efektyvesni ir itin pelningi įmonėms.

5. Palaikykite ryšį su savo klientais

Nepamirškite, jog socialiniai tinklai yra puikūs kanalai ne tik reklamoms, bet ir ryšio su auditorija palaikymui. Įtraukite juos į savo turinį reguliariai komunikuodami, informuodami apie pasiūlymus, naujus produktus. Klauskite jų nuomonės, išklausykite jų problemas ir pageidavimus.

Rekomenduojami veiksmai:

  • Reguliarus turinys: Palaikykite aktyvias socialinių tinklų paskyras. Dalinkitės aktualia informacija, įdomiais straipsniais, vaizdo įrašais ir klientų atsiliepimais. Viešinkite ne tik informaciją susijusią su jūsų produktais, tačiau pasidalinkite ir įmonės užkulisiais. Tai padės sukurti artimesnį ryšį su jūsų tiksline auditorija.
  • Atliepimas į klientų poreikius: Stebėkite ir greitai reaguokite į  klientų komentarus, žinutes bei atsiliepimus. Parodykite, jog jums išties rūpi jų nuomonė ir esate pasiruošę tobulėti dėl jų. Tai padės kurti pasitikėjimą ir lojalumą jūsų prekės ženklui.

6. Analizuojate rezultatus – tobulėjate 

Po kiekvienos kampanijos labai svarbu įvertinti pasiektus rezultatus ir suprasti, kokia taktika ar priemonė veikė geriausiai, tačiau taip pat svarbu reaguoti esamuoju laiku ir atkreipti dėmesį į einamuosius rodiklius. Duomenų analizė ir tinkama KPI sistema padės ne tik optimizuoti esamas kampanijas, bet ir pasiruošti būsimoms.

Rekomenduojami veiksmai:

  • KPI stebėjimas: Svarbu apsibrėžti savo KPI ir pasirinkti tinkamą metodiką, kuria vadovausitės juos įgyvendinant. Būtent tai padės jums ne tiek siekti ar matuoti savo tikslus, tačiau ir sutaupyti marias laiko.
  • Mokykitės iš savo klaidų: Jei Juodasis penktadienis jums ne naujiena, tuomet pradėkite nuo praėjusių metų apžvalgos. Prisiminkite kokią strategiją ir taktiką rinkotės, apžvelkite jums pasiteisinusias priemones ir kanalus. Įvertinkite ką galėjote padaryti geriau ir kaip tai gali pakeisti šiais metais. Dažniausiai jūs jau žinote atsakymus, belieka tik uždavinius tikslus ir juos įgyvendinti.

Jei siekiate sparčios verslo plėtros, kviečiame susisiekti su mumis ir aptarti kaip su pažangios skaitmeninės rinkodaros strategijos pagalba galite dar efektyviau auginti pardavimus.

Užpildykite šią formą ir mes su jumis susisieksime: nuoroda į formą


Apie autorius

Remigijus Kuliešius
Remigijus Kuliešius
Remigijus Kuliešius yra aukšto lygio skaitmeninės rinkodaros profesionalas, kurio patirtis šioje srityje siekia beveik du dešimtmečius nuo 2005 metų. Jis ne tik yra giliai įsitraukęs į šios srities naujovės, bet ir aktyviai dalijasi žiniomis, rašydamas straipsnius apie skaitmeninės rinkodaros strategijų kūrimą, rinkodaros efektyvumą ir našumą prestižiniuose leidiniuose, tokiose kaip M360 ir BZN Start. Be to, jis yra žinomas pranešėjas daugelyje rinkodaros renginių, kur dalinasi geriausia praktika ir įžvalgomis. Tačiau jo indėlis neapsiriboja tik verslo pasauliu. Remigijus taip pat mentoriauja jauniems verslams Lietuvos inovacijų agentūroje, padedant jiems augti ir klestėti naudojant skaitmeninės rinkodaros strategijas.
Mes remiame

RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
Islandijos g. 6, 01401 Vilnius
[email protected]
+370 614 14199

© 2024 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.