Kas bendra tarp kepyklos kitoje gatvės pusėje ir tokios didelės kompanijos, kaip „Google“? Ogi tai, kad abiejų tolesnė sėkmė priklauso nuo to, ar žmonėms patiks jų produktai. Jie turi būti ne tik gerai veikiantys (arba skanūs), bet ir atrodyti gerai bei kelti teigiamas emocijas naudojantis.
Pavasarį įspėjome jus apie botus – kompiuterines programas, švaistančias „Google Adwords“ reklamos biudžetą. Tačiau botai gali būti ir labai naudingas įrankis verslui. Į žinučių botus (angl. chat bots) daug investuoja „Facebook“ kompanija, kuri šį rudenį pristatė naujas technologijos galimybes „Messenger“ platformoje.
Mobiliųjų ir išmaniųjų telefonų vartojimas sparčiai auga ir keičia apsipirkimo įpročius. JAV atliktas tyrimas parodė, kad jau dabar 75 procentai pirkėjų savo pasirinkimus grindžia socialiniuose tinkluose matytomis nuotraukomis.