Skaitmeninės rinkodaros tinklaraštis

Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.

  • „Facebook“ reklama: 3 strategijos el. parduotuvėms

    Galimybės, kurias atveria „Facebook“ reklama, keičiasi ir plečiasi beveik kasdien. Didžiausio socialinio tinklo nariai šiandien, be kita ko, gali:

  • Reklama internete: kaip išsirinkti tinkamiausias priemones?

    Jeigu turite ar tik pradedate verslą ir niekada nesireklamavote internete, nuo galimų variantų pasiūlos gali įsiskausti galva. Skirtingi reklamos būdai, tinklalapiai, apmokestinimo modeliai – visi turi savų privalumų. Tuo tarpu reklamos biudžetas visada turi dugną. Kaip žinoti, kokia interneto reklama į jūsų verslą atves daugiausia klientų? Pateikiame populiariausias priemones su jų privalumais ir trūkumais. „Google AdWords“…

  • Ką ir kaip e-rinkodaroje matuoja Lietuvos elektroninės parduotuvės?

    Pirmasis tokio pobūdžio tyrimas atskleidė, kad daugiau nei trečdalis Lietuvos el. parduotuvių (38,3 proc.) nematuoja interneto reklamos investicijų grąžos (IG). El. pašto rinkodarą įmonės vertina kaip labiausiai atsiperkančią, o didžiausią investicijų grąžą (IG) atneša „Google Ads“ reklama.

  • Kodėl nauji tinklalapiai „nepavaro”?

    Atnaujinote svetainę, tačiau nematote laukto pardavimų pokyčio ar investicijų grąžos? Viena iš priežasčių yra ta, kad, atnaujinant svetainę, iš naujo perkuriamos ne tik tos vietos, kurios buvo blogos, bet ir tos, kurios buvo visai geros. Be to, sprendimai, kaip keisti svetainę, priimami, neatlikus turimų duomenų analizės. Dažniausiai savo klientams rekomenduojame ne kurti naują svetainę, o daryti…

Mes remiame

RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
[email protected]
+370 614 14199

© 2022 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.