Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.
Tai, kad tinkamai pasirinktos rinkodaros priemonės yra reikalingos sėkmingai verslo veiklai bei plėtrai, ko gero, niekas neabejoja. Tačiau šiuolaikinės rinkodaros taktikos bei metodai kinta žaibišku greičiu ir pasivyti visas tendencijas tampa iššūkiu net profesionalams, o ką jau kalbėti apie ką tik į verslo pasaulį įžengusias mažąsias įmones, kurios, beje, bent jau veiklos pradžioje neretai net…
•
Turinio rinkodara, arba turinio marketingas, neabejotinai yra vienas madingiausių šiuolaikinės rinkodaros terminų. Šia tema rengiami seminarai, vebinarai, rašomos knygos ir e-knygos, kuriasi netgi atskiri verslai, padedantys spręsti įvairius šios srities klausimus.
•
Dauguma el. parduotuvių, vykdančių „Google AdWords“ kampanijas, anksčiau ar vėliau prisijungia prie klubo „Šiaip sau“: investicijų grąža (ROI) – vidutinė, kaštai bei pardavimai – taip pat. Gal norėtųsi geresnių rezultatų – bet kad ir konkurentų panašūs… Kodėl taip atsitinka ir ar yra būdas pastebimai pakeisti situaciją?
•
Vos prieš kelias dienas konferencijoje „Google Performance Summit“ kompanija pristatė artėjančius pasikeitimus „AdWords“ platformoje, apie kuriuos turėtumėte žinoti ir jūs.
•
Kaip padidinti investicijų į „Google Ads“ reklamą grąžą didelėse įmonėse? Vienas iš būdų – kurti tikslesnius, suasmenintus skelbimus. Tačiau tai padaryti, turint platų ir greitai kintantį asortimentą, yra beveik neįmanoma. Šimtams skelbimų talpinti ir atnaujinti reiktų visos vadybininkų armijos ir atitinkamo biudžeto jai išlaikyti.
•
RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
[email protected]
+370 614 14199
© 2022 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.