Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.
Skaitmenoje, kurioje dominuoja greitis, konkurencija ir duomenų svarba, vis dar pasitaiko liūdnų atvejų, kuomet ką tik paleisti internetiniai tinklalapiai ar elektroninės parduotuvės būna pasmerkti žlugimui jau nuo pat pirmųjų veiklos dienų. Nors iš pažiūros tokie projektai gali atrodyti nepriekaištingai, dažnai jų vidinė struktūra yra netvari ir netvarkinga. O tai, tampa esmine kliūtimi norint projektą vystyti…
•
„Skaitmeninės rinkodaros matavimas 2025-aisiais metais keičiasi iš esmės“, tai pagrindinė žinutė, kurią Raibec komanda išsivežė iš ,„Google“ organizuotos šių metų „Think Digital“ konferencijos Varšuvoje. Šis renginys buvo kupinas įžvalgų, pristatymų ir strateginių vizijų apie tai, kokia kryptimi juda Google Analytics ir platesnė skaitmeninės rinkodaros ekosistema. GA4: nuo įrankio prie visapusiškos matavimo platformos „Google“ oficialiai paskelbė…
•
Įžengus į 2025-uosius, B2B sektoriaus verslo atstovai ne tik peržvelgė praėjusių metų pasiekimus, tačiau ir dėliojosi šių metų tikslus bei strategijas jų įgyvendinimui. Dažnam tikrai kilo klausimas ko gi tikėtis iš šių metų, kokios strategijos veiks geriausiai bei kaip prisitaikyti prie nuolat besikeičiančių rinkos tendencijų, kad pasiekti pačių našiausių rezultatų? Šiame B2B sektoriui skirtame straipsnyje…
•
Ne paslaptis, jog vienas iš labai svarbių skaitmeninės rinkodaros strategijos komponentų yra rezultatų analizė. Būtent apie ją jau šiek tiek diskutavome savo įraše Nesekate savo skaitmeninės rinkodaros KPI? Tiesiogiai kenkiate savo verslui. Kaip jame užsiminėme, planuojant strateginius rinkodaros veiksmus, privalu didelį dėmesį skirti turimų duomenų analizei, kad galėtumėte įvertinti, kurie veiksmai jūsų verslui kuria pridėtinę…
•
Dažna problema kurią pastebime savo klientų tarpe, tai limituotas biudžetas. Su tuo išties dažnai susiduria mažesni verslai, dalis jų net bijo kreiptis į mus manydami, jog agentūros negali atrasti optimaliausios skaitmeninės reklamos strategijos, kurią galėtų atliepti jų biudžetas. Tačiau, mes tikime, jog net ir su ribotomis lėšomis galima įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, tik svarbu protingai ir…
•
Pasitikrinkite ar jūsų tinklalapis paruoštas ir atitinka BDAR bei TCF2.2 slapukų sutikimo rinkimo standartą (Cookie Consent) Atlikite tinklalapio BDAR ir TCF 2.2 standarto atitikties auditą Kodėl tai svarbu? Tai be išimties liečia visus verslus, turinčius ir valdančius bet kokio tipo tinklalapius ar aplikacijas ir renkančius bet kokią informaciją apie vartotojus elektroninėse laikmenose. Tinkamai paruošta tinklalapio…
•
Gebėjimas tinkamai įvertinti rinkodaros priemonių efektyvumą yra vertas vištos dedančios auksinius kiaušinius. Mokėdami tinkamai tai daryti įgysite konkurencinį pranašumą. Vykdomos rinkodaros priemonės duos didesnę gražą ir padės sparčiau auginti parda
•
Youtube vaizdo reklama – daugiausiai pasipriešinimo sulaukiantis pasiūlymas. Kalbant apie vaizdo reklamą, didžioji dalis verslo atstovų nepatogiai jaučiasi, dėl vyraujančios nuostatos, jog ši priemonė būtinai reikalauja didelių išlaidų bei papildomų paslaugų (vaizdo redagavimo, titravimo ir pan.). Vaizdo reklama YouTube kanale yra visai kitokia, nei televizijoje ar kitur. Išlaidos, laiko sąnaudos šiai reklamos formai gali būti…
•
RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
Islandijos g. 6, 01401 Vilnius
[email protected]
+370 614 14199
© 2025 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.