Skaitmeninės rinkodaros tinklaraštis

Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.

  • Internetinių tinklalapių kūrimas ir klaidos, kurios gali užkirsti kelią skaitmeninės rinkodaros sėkmei

    Skaitmenoje, kurioje dominuoja greitis, konkurencija ir duomenų svarba, vis dar pasitaiko liūdnų atvejų, kuomet ką tik paleisti internetiniai tinklalapiai ar elektroninės parduotuvės būna pasmerkti žlugimui jau nuo pat pirmųjų veiklos dienų. Nors iš pažiūros tokie projektai gali atrodyti nepriekaištingai, dažnai jų vidinė struktūra yra netvari ir netvarkinga. O tai, tampa esmine kliūtimi norint projektą vystyti…

  • Think Digital Warsaw 2025: Google Analytics 4 ir nauja skaitmeninės rinkodaros rezultatų matavimo era

    „Skaitmeninės rinkodaros matavimas 2025-aisiais metais keičiasi iš esmės“, tai pagrindinė žinutė, kurią Raibec komanda išsivežė iš ,„Google“ organizuotos šių metų „Think Digital“ konferencijos Varšuvoje. Šis renginys buvo kupinas įžvalgų, pristatymų ir strateginių vizijų apie tai, kokia kryptimi juda Google Analytics ir platesnė skaitmeninės rinkodaros ekosistema. GA4: nuo įrankio prie visapusiškos matavimo platformos „Google“ oficialiai paskelbė…

  • 2025-ieji ir B2B skaitmeninė reklama: geriausios praktikos

    Įžengus į 2025-uosius, B2B sektoriaus verslo atstovai ne tik peržvelgė praėjusių metų pasiekimus, tačiau ir dėliojosi šių metų tikslus bei strategijas jų įgyvendinimui. Dažnam tikrai kilo klausimas ko gi tikėtis iš šių metų, kokios strategijos veiks geriausiai bei kaip prisitaikyti prie nuolat besikeičiančių rinkos tendencijų, kad pasiekti pačių našiausių rezultatų? Šiame B2B sektoriui skirtame straipsnyje…

  • Geriausi įrankiai automatizuotoms skaitmeninės rinkodaros ataskaitoms

    Ne paslaptis, jog vienas iš labai svarbių skaitmeninės rinkodaros strategijos komponentų yra rezultatų analizė. Būtent apie ją jau šiek tiek diskutavome savo įraše Nesekate savo skaitmeninės rinkodaros KPI? Tiesiogiai kenkiate savo verslui. Kaip jame užsiminėme, planuojant strateginius rinkodaros veiksmus, privalu didelį dėmesį skirti turimų duomenų analizei, kad galėtumėte įvertinti, kurie veiksmai jūsų verslui kuria pridėtinę…

  • Limituotas marketingo biudžetas ne problema, jei žinote kaip jį protingai paskirstyti

    Dažna problema kurią pastebime savo klientų tarpe, tai limituotas biudžetas. Su tuo išties dažnai susiduria mažesni verslai, dalis jų net bijo kreiptis į mus manydami, jog agentūros negali atrasti optimaliausios skaitmeninės reklamos strategijos, kurią galėtų atliepti jų biudžetas. Tačiau, mes tikime, jog net ir su ribotomis lėšomis galima įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, tik svarbu protingai ir…

  • Kaip patikrinti ar internetinė svetainė atitinka BDAR

    Pasitikrinkite ar jūsų tinklalapis paruoštas ir atitinka BDAR bei TCF2.2 slapukų sutikimo rinkimo standartą (Cookie Consent) Atlikite tinklalapio BDAR ir TCF 2.2 standarto atitikties auditą Kodėl tai svarbu? Tai be išimties liečia visus verslus, turinčius ir valdančius bet kokio tipo tinklalapius ar aplikacijas ir renkančius bet kokią informaciją apie vartotojus elektroninėse laikmenose. Tinkamai paruošta tinklalapio…

  • Neišvengiami pokyčiai skaitmeninėje rinkodaroje, laukiantys 2024 metais

    Kaip duomenų apsaugos politika pakeis jūsų verslo galimybes rinkodaroje? Kaip prisitaikyti prie naujų sąlygų? 2023 m. gegužės 16 diena tapo naujų perversmų skaitmeninėje rinkodaroje data. Šią dieną buvo paskelbta nauja informacija apie vartotojus ir jų elgsenos tinklalapiuose rinkimo, saugojimo ir administravimo standarto ir reikalavimų TCF (2.2) versija. Ji praktiškai papildo jau žinomą BDAR dalimi apie…

  • Efektyvi rinkodara: Kaip finansiškai įvertinti ir valdyti rinkodarą?

    Gebėjimas tinkamai įvertinti rinkodaros priemonių efektyvumą yra vertas vištos dedančios auksinius kiaušinius. Mokėdami tinkamai tai daryti įgysite konkurencinį pranašumą. Vykdomos rinkodaros priemonės duos didesnę gražą ir padės sparčiau auginti parda

  • Kuo verslui vertinga Youtube vaizdo reklama

    Youtube vaizdo reklama – daugiausiai pasipriešinimo sulaukiantis pasiūlymas. Kalbant apie vaizdo reklamą, didžioji dalis verslo atstovų nepatogiai jaučiasi, dėl vyraujančios nuostatos, jog ši priemonė būtinai reikalauja didelių išlaidų bei papildomų paslaugų (vaizdo redagavimo, titravimo ir pan.).  Vaizdo reklama YouTube kanale yra visai kitokia, nei televizijoje ar kitur. Išlaidos, laiko sąnaudos šiai reklamos formai gali būti…

Mes remiame

RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
Islandijos g. 6, 01401 Vilnius
[email protected]
+370 614 14199

© 2025 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.