Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.
Vis dar susiduriu su atvejais, kai klientas abejoja SEO nauda, nežino, kaip ją apskaičiuoti arba nori rezultatų po mėnesio nuo investicijų pradžios. Neadekvatūs lūkesčiai ir (arba) neteisingas vertės interpretavimas lemia nesėkmingas investicijas, nepasiektus tikslus ir neišsipildžiusias svajones.
•
Vos prieš kelias dienas konferencijoje „Google Performance Summit“ kompanija pristatė artėjančius pasikeitimus „AdWords“ platformoje, apie kuriuos turėtumėte žinoti ir jūs.
•
Tingumas – išradimų variklis. Mes nuolat kuriame vis sudėtingesnius įrankius, kad gyventi būtų kuo paprasčiau. Pavyzdžiui, paieškos variklio optimizavimą (PVO, angl. SEO). Kita vertus, tas pats tingumas matuojant SEO efektyvumą gali ir gerokai paklaidinti.
•
Kaip padidinti investicijų į „Google Ads“ reklamą grąžą didelėse įmonėse? Vienas iš būdų – kurti tikslesnius, suasmenintus skelbimus. Tačiau tai padaryti, turint platų ir greitai kintantį asortimentą, yra beveik neįmanoma. Šimtams skelbimų talpinti ir atnaujinti reiktų visos vadybininkų armijos ir atitinkamo biudžeto jai išlaikyti.
•
Kaip planuoti „Google“ reklamos kampanijas, nuo ko pradėti, į ką svarbiausia atsižvelgti? Tokie klausimai dažniausiai kyla klientams, kurie dar nedirbo su „Google“ įrankiais, arba tiems, kurie „nudegė“, nes „Google“ reklama nepasiteisino. Norėčiau apžvelgti keletą esminių dalykų, kurie svarbūs planuojant „Google AdWords“ reklaminę kampaniją. Išsikelkite tikslus, adekvačius Jūsų verslui.
•
RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
[email protected]
+370 614 14199
© 2022 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.