Skaitmeninės rinkodaros tinklaraštis

Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.

  • Ką ir kaip e-rinkodaroje matuoja Lietuvos elektroninės parduotuvės?

    Pirmasis tokio pobūdžio tyrimas atskleidė, kad daugiau nei trečdalis Lietuvos el. parduotuvių (38,3 proc.) nematuoja interneto reklamos investicijų grąžos (IG). El. pašto rinkodarą įmonės vertina kaip labiausiai atsiperkančią, o didžiausią investicijų grąžą (IG) atneša „Google Ads“ reklama.

  • Automatinis „Ads“ kampanijų kūrimas: naujos galimybės e-verslui

    Kaip padidinti investicijų į „Google Ads“ reklamą grąžą didelėse įmonėse? Vienas iš būdų – kurti tikslesnius, suasmenintus skelbimus. Tačiau tai padaryti, turint platų ir greitai kintantį asortimentą, yra beveik neįmanoma. Šimtams skelbimų talpinti ir atnaujinti reiktų visos vadybininkų armijos ir atitinkamo biudžeto jai išlaikyti.

  • Kodėl nauji tinklalapiai „nepavaro”?

    Atnaujinote svetainę, tačiau nematote laukto pardavimų pokyčio ar investicijų grąžos? Viena iš priežasčių yra ta, kad, atnaujinant svetainę, iš naujo perkuriamos ne tik tos vietos, kurios buvo blogos, bet ir tos, kurios buvo visai geros. Be to, sprendimai, kaip keisti svetainę, priimami, neatlikus turimų duomenų analizės. Dažniausiai savo klientams rekomenduojame ne kurti naują svetainę, o daryti…

Mes remiame

RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
[email protected]
+370 614 14199

© 2022 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.