Skaitmeninės rinkodaros tinklaraštis

Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.

  • Kuriam rinkodaros kanalui išleisti kitą eurą?

    Kaip paskirstyti ribotą reklamos biudžetą? Kurie kanalai turėtų būti prioritetiniai? Tai vieni svarbiausių klausimų rinkodaros specialistams. Universalaus atsakymo čia turbūt nerasime, tačiau verta pasidomėti galimais variantais.

  • „AdWords” ateitis, arba kaip „pramušti“ vidutiniškus pardavimus

    Dauguma el. parduotuvių, vykdančių „Google AdWords“ kampanijas, anksčiau ar vėliau prisijungia prie klubo „Šiaip sau“: investicijų grąža (ROI) – vidutinė, kaštai bei pardavimai – taip pat. Gal norėtųsi geresnių rezultatų – bet kad ir konkurentų panašūs… Kodėl taip atsitinka ir ar yra būdas pastebimai pakeisti situaciją?

  • Kokius „Google AdWords“ tikslus išsikelti?

    Kaip planuoti „Google“ reklamos kampanijas, nuo ko pradėti, į ką svarbiausia atsižvelgti? Tokie klausimai dažniausiai kyla klientams, kurie dar nedirbo su „Google“ įrankiais, arba tiems, kurie „nudegė“, nes „Google“ reklama nepasiteisino. Norėčiau apžvelgti keletą esminių dalykų, kurie svarbūs planuojant „Google AdWords“ reklaminę kampaniją. Išsikelkite tikslus, adekvačius Jūsų verslui.

Mes remiame

RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
[email protected]
+370 614 14199

© 2022 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.