„Kaip pasiekti didesnį žinomumą, investuojant mažiau?” – turbūt vienas iš dažniausiai skambančių klausimų, sprendžiant reklamos dilemas.
Atsižvelgiant į verslo prioritetus, skaitmeninės rinkodaros priemonės skiriasi, ir nėra vienos 100% universaliai veikiančios taisyklės. Svarbu įvertinti, kurios priemonės ir pastangos konkrečiu atveju suteiks didžiausią grąžą. Ir nors visuomenės nuostatos sako, kad „nemokamas sūris tik spąstuose”, vis tik šiais, skaitmeniniais, laikais yra nemokamos ar bent minimalių investicijų reikalaujančios priemonės, kurios gali padidinti jūsų žinomumą ir matomumą „Google” tinkle.
Skaitmeninės rinkodaros priemonės visuomet turi padėti verslui. Ši priemonė lengvai pasiekiama, reikalauja tik jūsų laiko investicijos, tačiau ji tikrai vertinga, didinant žinomumą „Google” paieškos sistemoje.
Kas yra „Google” verslo paskyra
„Google” verslo paskyra paieškos sistemai yra pagrindinis šaltinis, iš kurios visos „Google” sistemos gauna informaciją apie jūsų verslą. Jeigu jau vartotojai ieško kažkokios vietos, kavinės, sporto klubo ar konkrečią prekę siūlančios krautuvės, tai didžioji dalis pasaulio daro tai, naudodamiesi „Google” paieška.
Verslui ši paskyra — tai priemonė, kuriai reikia bene mažiausiai pastangų ir išmanymo. Pasitikrinti, kaip vartotojams matomas, kaip atrodo jūsų verslas, galite, paprasčiausiai įvedę pavadinimą paieškos sistemoje. „Google” žemėlapiuose galite išmėginti paiešką pagal verslo pavadinimą, paslaugas, kurias teikiate, ar produktus, kuriuos parduodate. Tinkamai sutvarkyta „Google My Business“ paskyra leis verslui būti labiau matomam šiose paieškų sistemose. Tvarkinga ir profesionaliai atrodanti „Google” verslo paskyra sudarys atitinkamą įspūdį potencialiems klientams. Tai – tarsi nemokama, virtuali jūsų vizitinė kortelė.
„Google“ verslo paskyros privalumai
Žinomumas. „Google” verslo paskyra suteikia galimybę jūsų verslui būti labiau matomu ir pasiekiamu paieškos sistemoje ir žemėlapiuose. Pagal „Google” verslo paskyros duomenis paieškos ir žemėlapių sistemos parodys, ar jūs šiuo metu dirbate, kada dirbate, kada didžiausi ar mažiausi lankytojų srautai. Jeigu teikiate ir specialius pasiūlymus, „Google” verslo paskyra atspindės ir tai, klientai turės ir galimybę vienos nuorodos paspaudimu atvykti tiesiai pas jus.
Profesionalus įspūdis. Pirmas įspūdis susidaro greitai ir įtakoja tolimesnį vertinimą, padeda sukurti kontaktą, nuomonę apie patikimumą. Jeigu potencialus klientas jūsų profilyje matys neaišku kieno darytas ir abejotinos kokybės nuotraukas, įspūdis nebus pats geriausias. Todėl svarbu patiems įkelti kokybiškas nuotraukas, kurios prisideda prie jūsų įvaizdžio. Nuotraukos gali geriau reprezentuoti jūsų produktus, paslaugas, verslą „Google“ paieškoje ir „Google“ žemėlapiuose. Tai gali būti rimta priežastis turėti „Google My Business“, net jeigu ir nėra fizinės prekybos vietos.
Grįžtamasis ryšys. Matydami verslo paskyrą, klientai turės galimybę vertinti jus, palikdami atsiliepimą ir vertinimą žvaigždutėmis. Tai prisidės prie įvaizdžio, suteiks galimybę pamatyti, kas galėtų būti tobulinama ar kas džiugina klientus. Užsiregistravę, galėsite analizuoti besidominčių veikla, t.y. kiekvieną mėnesį iš paskyros gausite statistinę informaciją, kaip dažnai jūsų verslo buvo ieškoma, kiek kartų jis buvo parodytas, kiek kartų jums skambino ar ieškojo, kaip atvykti. Atsižvelgiant į tai, galėsite panaudoti šiuos duomenis, tobulindami kitus profilius ar tvarkydami interneto svetainę.
Kaip tinkamai paruošti „Google“ verslo paskyrą
Procesas paprastas ir tikrai įveikiamas kiekvienam, besinaudojančiam kompiuteriu. Jeigu dar neturite tokios paskyros, užsiregistruoti ją galite čia. Jeigu turite Gmail elektroninio pašto adresą, jums tereikia prisijungti, naudojant jį, ir suvesti visą informaciją apie savo verslą. Jeigu asmeninio ar verslo Gmail el. pašto adreso dar neturite, kartu bus užregistruotas ir jis. Informaciją apie verslą veskite savo kalba, o „Google” ją ir klientų komentarus išvers į kitas kalbas, kuriomis vartotojai ieškos jūsų. Svarbiausia, vedant duomenis, – tiksli ir kuo išsamesnė informacija.
Į ką būtina atsižvelgti
- Logotipas, per kurį atpažįsta jūsų verslą, būtinas.
- Darbo valandos. Klientams svarbu pasitikrinti, ar esate pasiekiami tuo metu, kai jiems reikia. Nepamirškite koreguoti darbo laiko, jam keičiantis ar švenčių dienomis.
- Vidaus ir išorės nuotraukos. Gražiai pateiktos nuotraukos ne tik padeda susidaryti įspūdį apie jus, bet ir padeda jus atrasti. Dažnai pastatuose įsikuria ne viena įstaiga, o nuotrauka padės susigaudyti, kaip lengviau jus rasti.
- Produktų nuotraukos. Parodykite, kuo prekiaujate, tinkamai reprezentuodami savo verslą.
- Klientų vertinimas. Paprašykite klientų atsiliepimų. Jeigu atsiliepimai ne tik teigiami – jie jums atskleis, ką turėtumėte daryti geriau.
- Venkite nuotraukų, kuriose nesimato lankytojų. Tokia nuotrauka rodytų, kad arba turite mažai klientų, arba sukeltų abejonių. Tai ypač aktualu maitinimo sektoriui. Lankytojų veidų nerodykite, tačiau jie – būtini.
- Venkite prastos kokybės vaizdų. Geriau kelios, tačiau kokybiškos, nei daugybė neaiškių vaizdų.
Tai, ko jums reikia, norint pasinaudoti verslo paskyros privalumais, yra informacija apie jus, kokybiškos ir reprezentatyvios nuotraukos bei jūsų laikas. Tvarkingas profilis ne tik bus patogus ir patrauklus jūsų potencialiems klientams, bet ir suteiks jums galimybę, įvertinti bei pamatyti save klientų akimis. Kitaip tariant, gauti daugiau ir investuoti mažiau. Turint omenyje, kad 96% interneto vartotojų informacijos ieško „Google” paieškos sistemoje, šio įrankio aktualumas neblėstantis.
Apie kitas reklamos priemones plačiau: