Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.
Šiame straipsnyje aptarsime: Apie CRM sistemą veikiausiai teko girdėti beveik visų verslų atstovams. Na, o jei tarp yra tokių, kurie su šia sąvoka dar nesusipažinę, tuomet kviečiame tai padaryti dabar pat, nes ši sistema gali išspręsti tikrai ne vieną verslo problemą. Tad trumpai, kas gi ta CRM sistema? Plačiąja prasme – tai verslo valdymo įrankis,…
•
Skaitmenoje, kurioje dominuoja greitis, konkurencija ir duomenų svarba, vis dar pasitaiko liūdnų atvejų, kuomet ką tik paleisti internetiniai tinklalapiai ar elektroninės parduotuvės būna pasmerkti žlugimui jau nuo pat pirmųjų veiklos dienų. Nors iš pažiūros tokie projektai gali atrodyti nepriekaištingai, dažnai jų vidinė struktūra yra netvari ir netvarkinga. O tai, tampa esmine kliūtimi norint projektą vystyti…
•
Gimus įdėjai įkurti nuosavą elektroninės prekybos verslą, labai svarbu išsirinkti tinkamiausią platformą, kuri padės parduoti savo produktą. Vieni verslo atstovai nusprendžia rinktis elektroninės parduotuvės kūrimą nuo nulio, kiti svarsto pasirinkti jos nuomą, kuri leidžia greičiau pradėti visą internetinės prekybos procesą. Bet kuriuo atveju svarbu įvertinti platformos funkcionalumą, kainas, lankstumą ir kitus svarbius aspektus. Šiame straipsnyje…
•
„Skaitmeninės rinkodaros matavimas 2025-aisiais metais keičiasi iš esmės“, tai pagrindinė žinutė, kurią Raibec komanda išsivežė iš ,„Google“ organizuotos šių metų „Think Digital“ konferencijos Varšuvoje. Šis renginys buvo kupinas įžvalgų, pristatymų ir strateginių vizijų apie tai, kokia kryptimi juda Google Analytics ir platesnė skaitmeninės rinkodaros ekosistema. GA4: nuo įrankio prie visapusiškos matavimo platformos „Google“ oficialiai paskelbė…
•
Įžengus į 2025-uosius, B2B sektoriaus verslo atstovai ne tik peržvelgė praėjusių metų pasiekimus, tačiau ir dėliojosi šių metų tikslus bei strategijas jų įgyvendinimui. Dažnam tikrai kilo klausimas ko gi tikėtis iš šių metų, kokios strategijos veiks geriausiai bei kaip prisitaikyti prie nuolat besikeičiančių rinkos tendencijų, kad pasiekti pačių našiausių rezultatų? Šiame B2B sektoriui skirtame straipsnyje…
•
Ne paslaptis, jog vienas iš labai svarbių skaitmeninės rinkodaros strategijos komponentų yra rezultatų analizė. Būtent apie ją jau šiek tiek diskutavome savo įraše Nesekate savo skaitmeninės rinkodaros KPI? Tiesiogiai kenkiate savo verslui. Kaip jame užsiminėme, planuojant strateginius rinkodaros veiksmus, privalu didelį dėmesį skirti turimų duomenų analizei, kad galėtumėte įvertinti, kurie veiksmai jūsų verslui kuria pridėtinę…
•
Tikriausiai esate girdėję apie slapukus arba bent jau matę iškylantį langą, kuriame prašoma sutikti su jų naudojimu? Na, o jei dvejojate kas jie tokie, tuomet priminsime – slapukai, tai maži failai, kurie iš tam tikros svetainės perduodami lankytojo kompiuteriui. Jų pagrindinė funkcija yra padėti svetainės administratoriui atpažinti lankytojo kompiuterį ir matyti jo veiklą internete. Viskas…
•
Dažna problema kurią pastebime savo klientų tarpe, tai limituotas biudžetas. Su tuo išties dažnai susiduria mažesni verslai, dalis jų net bijo kreiptis į mus manydami, jog agentūros negali atrasti optimaliausios skaitmeninės reklamos strategijos, kurią galėtų atliepti jų biudžetas. Tačiau, mes tikime, jog net ir su ribotomis lėšomis galima įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, tik svarbu protingai ir…
•
Dinamiška, sparčiai besikeičianti ir konkurencinga rinka reikalauja ne tik kokybiško produkto ar paslaugos, bet ir tikslingos, duomenimis grįstos skaitmeninės strategijos, kuri padėtų pasiekti savo tikslus. Tačiau norėdami augti ir plėstis, verslai privalo ne tik investuoti į strategijas, bet ir nuosekliai sekti jų efektyvumą išsikeliant tikslingus KPI rodiklius (angl. Key Performance Indicators). Deja, nesunku pastebėti, jog…
•
RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
Islandijos g. 6, 01401 Vilnius
[email protected]
+370 614 14199
© 2025 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.