Skaitmeninės rinkodaros tinklaraštis

Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.

  • Geriausios CRM sistemos smulkiam ir vidutiniam verslui

    Šiame straipsnyje aptarsime: Apie CRM sistemą veikiausiai teko girdėti beveik visų verslų atstovams. Na, o jei tarp yra tokių, kurie su šia sąvoka dar nesusipažinę, tuomet kviečiame tai padaryti dabar pat, nes ši sistema gali išspręsti tikrai ne vieną verslo problemą.  Tad trumpai, kas gi ta CRM sistema? Plačiąja prasme – tai verslo valdymo įrankis,…

  • Internetinių tinklalapių kūrimas ir klaidos, kurios gali užkirsti kelią skaitmeninės rinkodaros sėkmei

    Skaitmenoje, kurioje dominuoja greitis, konkurencija ir duomenų svarba, vis dar pasitaiko liūdnų atvejų, kuomet ką tik paleisti internetiniai tinklalapiai ar elektroninės parduotuvės būna pasmerkti žlugimui jau nuo pat pirmųjų veiklos dienų. Nors iš pažiūros tokie projektai gali atrodyti nepriekaištingai, dažnai jų vidinė struktūra yra netvari ir netvarkinga. O tai, tampa esmine kliūtimi norint projektą vystyti…

  • El. parduotuvių nuoma ir kūrimas: kurią platformą ir kodėl verta pasirinkti?

    Gimus įdėjai įkurti nuosavą elektroninės prekybos verslą, labai svarbu išsirinkti tinkamiausią platformą, kuri padės parduoti savo produktą. Vieni verslo atstovai nusprendžia rinktis elektroninės parduotuvės kūrimą nuo nulio, kiti svarsto pasirinkti jos nuomą, kuri leidžia greičiau pradėti visą internetinės prekybos procesą. Bet kuriuo atveju svarbu įvertinti platformos funkcionalumą, kainas, lankstumą ir kitus svarbius aspektus. Šiame straipsnyje…

  • Think Digital Warsaw 2025: Google Analytics 4 ir nauja skaitmeninės rinkodaros rezultatų matavimo era

    „Skaitmeninės rinkodaros matavimas 2025-aisiais metais keičiasi iš esmės“, tai pagrindinė žinutė, kurią Raibec komanda išsivežė iš ,„Google“ organizuotos šių metų „Think Digital“ konferencijos Varšuvoje. Šis renginys buvo kupinas įžvalgų, pristatymų ir strateginių vizijų apie tai, kokia kryptimi juda Google Analytics ir platesnė skaitmeninės rinkodaros ekosistema. GA4: nuo įrankio prie visapusiškos matavimo platformos „Google“ oficialiai paskelbė…

  • 2025-ieji ir B2B skaitmeninė reklama: geriausios praktikos

    Įžengus į 2025-uosius, B2B sektoriaus verslo atstovai ne tik peržvelgė praėjusių metų pasiekimus, tačiau ir dėliojosi šių metų tikslus bei strategijas jų įgyvendinimui. Dažnam tikrai kilo klausimas ko gi tikėtis iš šių metų, kokios strategijos veiks geriausiai bei kaip prisitaikyti prie nuolat besikeičiančių rinkos tendencijų, kad pasiekti pačių našiausių rezultatų? Šiame B2B sektoriui skirtame straipsnyje…

  • Geriausi įrankiai automatizuotoms skaitmeninės rinkodaros ataskaitoms

    Ne paslaptis, jog vienas iš labai svarbių skaitmeninės rinkodaros strategijos komponentų yra rezultatų analizė. Būtent apie ją jau šiek tiek diskutavome savo įraše Nesekate savo skaitmeninės rinkodaros KPI? Tiesiogiai kenkiate savo verslui. Kaip jame užsiminėme, planuojant strateginius rinkodaros veiksmus, privalu didelį dėmesį skirti turimų duomenų analizei, kad galėtumėte įvertinti, kurie veiksmai jūsų verslui kuria pridėtinę…

  • Nemokamas nuotolinis seminaras „Sekant skaitmeniniais pėdsakais: slapukų naudojimo galimybės ir ribos“

    Tikriausiai esate girdėję apie slapukus arba bent jau matę iškylantį langą, kuriame prašoma sutikti su jų naudojimu? Na, o jei dvejojate kas jie tokie, tuomet priminsime – slapukai,  tai maži failai, kurie iš tam tikros svetainės perduodami lankytojo kompiuteriui. Jų pagrindinė funkcija yra padėti svetainės administratoriui atpažinti lankytojo kompiuterį ir matyti jo veiklą internete. Viskas…

  • Limituotas marketingo biudžetas ne problema, jei žinote kaip jį protingai paskirstyti

    Dažna problema kurią pastebime savo klientų tarpe, tai limituotas biudžetas. Su tuo išties dažnai susiduria mažesni verslai, dalis jų net bijo kreiptis į mus manydami, jog agentūros negali atrasti optimaliausios skaitmeninės reklamos strategijos, kurią galėtų atliepti jų biudžetas. Tačiau, mes tikime, jog net ir su ribotomis lėšomis galima įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, tik svarbu protingai ir…

  • Nesekate savo skaitmeninės rinkodaros KPI? Tiesiogiai kenkiate savo verslui

    Dinamiška, sparčiai besikeičianti ir konkurencinga rinka reikalauja ne tik kokybiško produkto ar paslaugos, bet ir tikslingos, duomenimis grįstos skaitmeninės strategijos, kuri padėtų pasiekti savo tikslus. Tačiau norėdami augti ir plėstis, verslai privalo ne tik investuoti į  strategijas, bet ir nuosekliai sekti jų efektyvumą išsikeliant tikslingus KPI rodiklius (angl. Key Performance Indicators). Deja, nesunku pastebėti, jog…

Mes remiame

RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
Islandijos g. 6, 01401 Vilnius
[email protected]
+370 614 14199

© 2025 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.