Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.
„Google“ įrašai (Google Posts) nuo šiol prieinami visiems verslams ir bus rodomi tiek „Google“ paieškoje, tiek „Google“ žemėlapiuose.
•
Kaip paskirstyti ribotą reklamos biudžetą? Kurie kanalai turėtų būti prioritetiniai? Tai vieni svarbiausių klausimų rinkodaros specialistams. Universalaus atsakymo čia turbūt nerasime, tačiau verta pasidomėti galimais variantais.
•
Užsibrėžti ambicingus tikslus Naujųjų metų ar kita proga mėgstame visi. Deja, išblėsus pradiniam entuziazmui, dažnai grįžtame į tašką, kai esame baisiai užsiėmę neesminiais dalykais, o tikslai lieka kažkur fone. Ši problema ypač aktuali versle, kur vadovams ir savo sričių specialistams tenka dirbti su keletu ar keliolika projektų vienu metu ir suvaldyti didelius informacijos srautus. Nors tikslai…
•
Apie juodąsias technologijas Lietuvos interneto reklamos rinkoje rašiau beveik prieš metus. Per tą laiką manipuliacijų grėsmė padidėjo, o metodai tapo sunkiau pastebimi, tačiau tikslai liko tie patys: pasipelnyti arba pakenkti konkurentams.
•
96% Lietuvos įmonių, priimdamos strateginius reklamos sprendimus, remiasi klaidingomis nuostatomis. Ir aš pasakysiu jums, kodėl.
•
Dauguma el. parduotuvių, vykdančių „Google AdWords“ kampanijas, anksčiau ar vėliau prisijungia prie klubo „Šiaip sau“: investicijų grąža (ROI) – vidutinė, kaštai bei pardavimai – taip pat. Gal norėtųsi geresnių rezultatų – bet kad ir konkurentų panašūs… Kodėl taip atsitinka ir ar yra būdas pastebimai pakeisti situaciją?
•
Pirmasis tokio pobūdžio tyrimas atskleidė, kad daugiau nei trečdalis Lietuvos el. parduotuvių (38,3 proc.) nematuoja interneto reklamos investicijų grąžos (IG). El. pašto rinkodarą įmonės vertina kaip labiausiai atsiperkančią, o didžiausią investicijų grąžą (IG) atneša „Google Ads“ reklama.
•
Kaip padidinti investicijų į „Google Ads“ reklamą grąžą didelėse įmonėse? Vienas iš būdų – kurti tikslesnius, suasmenintus skelbimus. Tačiau tai padaryti, turint platų ir greitai kintantį asortimentą, yra beveik neįmanoma. Šimtams skelbimų talpinti ir atnaujinti reiktų visos vadybininkų armijos ir atitinkamo biudžeto jai išlaikyti.
•
RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
[email protected]
+370 614 14199
© 2022 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.