Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.
Galimybės, kurias atveria „Facebook“ reklama, keičiasi ir plečiasi beveik kasdien. Didžiausio socialinio tinklo nariai šiandien, be kita ko, gali:
•
„Google AdWords“, arba tiesiog „AdWords“, yra turbūt žinomiausia reklamos paslauga pasaulyje, skaičiuojanti jau 17-tuosius gyvavimo metus. Iš pradžių įmonės mokėdavo mėnesinį mokestį, o „Google“ pati kurdavo ir valdydavo jų reklamines kampanijas. Nuo to laiko platforma pasikeitė beveik neatpažįstamai. Šiandien „AdWords“ skelbimai gali būti rodomi dviejuose tinkluose: Paieškos tinkle ir Vaizdinės reklamos tinkle. Reklama Paieškos tinkle…
•
Patyrę pardavėjai žino, kad kliento „Ne“ gali būti didelio sandėrio pradžia, jeigu pokalbis tęsiamas. Taip pat ir internete: iš svetainės išėjusį lankytoją galima susigrąžinti ir paversti pirkėju. Būtent šiam tikslui yra sukurta pakartotinė rinkodara, kurios pagrindinius principus čia aptarsime.
•
Audituodami interneto svetaines, nuolat pastebime tas pačias, elementarias, bet didelę reikšmę turinčias SEO spragas. Visos jos kyla iš neteisingai nustatytos turinio valdymo sistemos arba netinkamai pateikto turinio ir daugeliu atvejų yra, palyginti, nesunkiai pataisomos. Prieš kurdami ar atnaujindami internetinį projektą, skirkite laiko žemiau išvardintoms sritims, ir jūsų SEO rezultatai tikrai pagerės.
•
Keletas patarimų, kad kitą rytą savo svetainę teberastumėte „Google“ paieškos rezultatuose.
•
Dauguma el. parduotuvių, vykdančių „Google AdWords“ kampanijas, anksčiau ar vėliau prisijungia prie klubo „Šiaip sau“: investicijų grąža (ROI) – vidutinė, kaštai bei pardavimai – taip pat. Gal norėtųsi geresnių rezultatų – bet kad ir konkurentų panašūs… Kodėl taip atsitinka ir ar yra būdas pastebimai pakeisti situaciją?
•
Pradinė „Google AdWords“ konversijų metrika buvo paprasta: tiesiog buvo pranešama, ar, spustelėjus skelbimą, buvo atliktas koks nors veiksmas svetainėje. Šiandien ši pasenusi metrika sistemoje vadinama „Konvertuoti paspaudimai“ ir nebebus palaikoma nuo 2016 m. rugsėjo mėn. 21 d.
•
Pirmasis tokio pobūdžio tyrimas atskleidė, kad daugiau nei trečdalis Lietuvos el. parduotuvių (38,3 proc.) nematuoja interneto reklamos investicijų grąžos (IG). El. pašto rinkodarą įmonės vertina kaip labiausiai atsiperkančią, o didžiausią investicijų grąžą (IG) atneša „Google Ads“ reklama.
•
RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
[email protected]
+370 614 14199
© 2022 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.