Skaitmeninės rinkodaros tinklaraštis

Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.

  • „Google Posts“ – naujas būdas sudominti pirkėją

    „Google“ įrašai (Google Posts) nuo šiol prieinami visiems verslams ir bus rodomi tiek „Google“ paieškoje, tiek „Google“ žemėlapiuose.

  • Su kuo valgomas remarketingas?

    Patyrę pardavėjai žino, kad kliento „Ne“ gali būti didelio sandėrio pradžia, jeigu pokalbis tęsiamas. Taip pat ir internete: iš svetainės išėjusį lankytoją galima susigrąžinti ir paversti pirkėju. Būtent šiam tikslui yra sukurta pakartotinė rinkodara, kurios pagrindinius principus čia aptarsime.

  • Iš praktikos: dažniausios SEO klaidos klientų svetainėse

    Audituodami interneto svetaines, nuolat pastebime tas pačias, elementarias, bet didelę reikšmę turinčias SEO spragas. Visos jos kyla iš neteisingai nustatytos turinio valdymo sistemos arba netinkamai pateikto turinio ir daugeliu atvejų yra, palyginti, nesunkiai pataisomos. Prieš kurdami ar atnaujindami internetinį projektą, skirkite laiko žemiau išvardintoms sritims, ir jūsų SEO rezultatai tikrai pagerės.

  • Kas slepiasi po SEO specialisto lova?

    Keletas patarimų, kad kitą rytą savo svetainę teberastumėte „Google“ paieškos rezultatuose.

  • Turinio ir „inbound“ rinkodara: kas bendra?

    Turinio rinkodara, arba turinio marketingas, neabejotinai yra vienas madingiausių šiuolaikinės rinkodaros terminų. Šia tema rengiami seminarai, vebinarai, rašomos knygos ir e-knygos, kuriasi netgi atskiri verslai, padedantys spręsti įvairius šios srities klausimus.

  • „AdWords” ateitis, arba kaip „pramušti“ vidutiniškus pardavimus

    Dauguma el. parduotuvių, vykdančių „Google AdWords“ kampanijas, anksčiau ar vėliau prisijungia prie klubo „Šiaip sau“: investicijų grąža (ROI) – vidutinė, kaštai bei pardavimai – taip pat. Gal norėtųsi geresnių rezultatų – bet kad ir konkurentų panašūs… Kodėl taip atsitinka ir ar yra būdas pastebimai pakeisti situaciją?

  • Svetainių kūrimas: vartotojų patyrimo (UX) pagrindai

    Kas bendra tarp kepyklos kitoje gatvės pusėje ir tokios didelės kompanijos, kaip „Google“? Ogi tai, kad abiejų tolesnė sėkmė priklauso nuo to, ar žmonėms patiks jų produktai. Jie turi būti ne tik gerai veikiantys (arba skanūs), bet ir atrodyti gerai bei kelti teigiamas emocijas naudojantis.

  • Kaip „Google“ paieškos rezultatus pakeitė „Penguin 4.0“?

    „Google“ paieškos algoritmas „Penguin“, skirtas kovoti su šlamštu paieškos rezultatuose, pirmąkart paleistas 2012 metų balandį. Iki šio algoritmo atsiradimo, PVO (SEO) specialistai turėjo galimybę svetainėms kurti menkaverčius (spam) nuorodų tinklus ir taip gana lengvai manipuliuoti paieškos rezultatais. Paleidus „Penguin 1.0“, žemos vertės nuorodos iš prastos reputacijos svetainių tapo „toksiškomis“ ir galėjo tiesiogiai pakenkti bendriems PVO rezultatams. Todėl išorinių nuorodų tinklo auditavimas…

  • Matuojame PVO (SEO) efektyvumą: 4 pradedančiųjų klaidos

    Tingumas – išradimų variklis. Mes nuolat kuriame vis sudėtingesnius įrankius, kad gyventi būtų kuo paprasčiau. Pavyzdžiui, paieškos variklio optimizavimą (PVO, angl. SEO). Kita vertus, tas pats tingumas matuojant SEO efektyvumą gali ir gerokai paklaidinti.

Mes remiame

RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
[email protected]
+370 614 14199

© 2022 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.