Skaitmeninės rinkodaros tinklaraštis

Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.

  • Kaip „Google“ paieškos rezultatus pakeitė „Penguin 4.0“?

    „Google“ paieškos algoritmas „Penguin“, skirtas kovoti su šlamštu paieškos rezultatuose, pirmąkart paleistas 2012 metų balandį. Iki šio algoritmo atsiradimo, PVO (SEO) specialistai turėjo galimybę svetainėms kurti menkaverčius (spam) nuorodų tinklus ir taip gana lengvai manipuliuoti paieškos rezultatais. Paleidus „Penguin 1.0“, žemos vertės nuorodos iš prastos reputacijos svetainių tapo „toksiškomis“ ir galėjo tiesiogiai pakenkti bendriems PVO rezultatams. Todėl išorinių nuorodų tinklo auditavimas…

  • Ką ir kaip e-rinkodaroje matuoja Lietuvos elektroninės parduotuvės?

    Pirmasis tokio pobūdžio tyrimas atskleidė, kad daugiau nei trečdalis Lietuvos el. parduotuvių (38,3 proc.) nematuoja interneto reklamos investicijų grąžos (IG). El. pašto rinkodarą įmonės vertina kaip labiausiai atsiperkančią, o didžiausią investicijų grąžą (IG) atneša „Google Ads“ reklama.

  • Kaip apskaičiuoti PVO (SEO) grąžą?

    Vis dar susiduriu su atvejais, kai klientas abejoja SEO nauda, nežino, kaip ją apskaičiuoti arba nori rezultatų po mėnesio nuo investicijų pradžios. Neadekvatūs lūkesčiai ir (arba) neteisingas vertės interpretavimas lemia nesėkmingas investicijas, nepasiektus tikslus ir neišsipildžiusias svajones.

  • „AdWords“ pavasaris: 5 svarbiausi artėjantys pokyčiai

    Vos prieš kelias dienas konferencijoje „Google Performance Summit“ kompanija pristatė artėjančius pasikeitimus „AdWords“ platformoje, apie kuriuos turėtumėte žinoti ir jūs.

  • Matuojame PVO (SEO) efektyvumą: 4 pradedančiųjų klaidos

    Tingumas – išradimų variklis. Mes nuolat kuriame vis sudėtingesnius įrankius, kad gyventi būtų kuo paprasčiau. Pavyzdžiui, paieškos variklio optimizavimą (PVO, angl. SEO). Kita vertus, tas pats tingumas matuojant SEO efektyvumą gali ir gerokai paklaidinti.

  • Automatinis „Ads“ kampanijų kūrimas: naujos galimybės e-verslui

    Kaip padidinti investicijų į „Google Ads“ reklamą grąžą didelėse įmonėse? Vienas iš būdų – kurti tikslesnius, suasmenintus skelbimus. Tačiau tai padaryti, turint platų ir greitai kintantį asortimentą, yra beveik neįmanoma. Šimtams skelbimų talpinti ir atnaujinti reiktų visos vadybininkų armijos ir atitinkamo biudžeto jai išlaikyti.

  • Kokius „Google AdWords“ tikslus išsikelti?

    Kaip planuoti „Google“ reklamos kampanijas, nuo ko pradėti, į ką svarbiausia atsižvelgti? Tokie klausimai dažniausiai kyla klientams, kurie dar nedirbo su „Google“ įrankiais, arba tiems, kurie „nudegė“, nes „Google“ reklama nepasiteisino. Norėčiau apžvelgti keletą esminių dalykų, kurie svarbūs planuojant „Google AdWords“ reklaminę kampaniją. Išsikelkite tikslus, adekvačius Jūsų verslui.

Mes remiame

RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
[email protected]
+370 614 14199

© 2022 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.