Skaitmeninės rinkodaros tinklaraštis

Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.

  • Kaip išvengti klaidų skaitmeninėje komunikacijoje?

    Vis dar dažna organizacija Lietuvoje nėra pakankamai susitvarkiusi skaitmeninės komunikacijos našumo matavimų ir, pirmiausia, „Google Analytics“. Net didelės įmonės dažnai negali išreikšti savo komunikacijos įdirbio pajamomis, o komunikacijos veiksmus daugeliu atvejų grindžia neteisingomis prielaidomis. Tai neleidžia suprasti, kokie darbai kiek vertės sukūrė, koks socialinių tinklų turinys ar tematika duoda daugiau pardavimų, kokie „AdWords“ raktažodžiai, skelbimai yra…

  • „Facebook“ reklama: 3 strategijos el. parduotuvėms

    Galimybės, kurias atveria „Facebook“ reklama, keičiasi ir plečiasi beveik kasdien. Didžiausio socialinio tinklo nariai šiandien, be kita ko, gali:

  • „Google“ reklama „žaliems“: pagrindai ir patarimai

    „Google AdWords“, arba tiesiog „AdWords“, yra turbūt žinomiausia reklamos paslauga pasaulyje, skaičiuojanti jau 17-tuosius gyvavimo metus. Iš pradžių įmonės mokėdavo mėnesinį mokestį, o „Google“ pati kurdavo ir valdydavo jų reklamines kampanijas. Nuo to laiko platforma pasikeitė beveik neatpažįstamai. Šiandien „AdWords“ skelbimai gali būti rodomi dviejuose tinkluose: Paieškos tinkle ir Vaizdinės reklamos tinkle. Reklama Paieškos tinkle…

  • 5 e-suvestinės pelningesnei rinkodarai

    Užsibrėžti ambicingus tikslus Naujųjų metų ar kita proga mėgstame visi. Deja, išblėsus pradiniam entuziazmui, dažnai grįžtame į tašką, kai esame baisiai užsiėmę neesminiais dalykais, o tikslai lieka kažkur fone. Ši problema ypač aktuali versle, kur vadovams ir savo sričių specialistams tenka dirbti su keletu ar keliolika projektų vienu metu ir suvaldyti didelius informacijos srautus. Nors tikslai…

  • Su kuo valgomas remarketingas?

    Patyrę pardavėjai žino, kad kliento „Ne“ gali būti didelio sandėrio pradžia, jeigu pokalbis tęsiamas. Taip pat ir internete: iš svetainės išėjusį lankytoją galima susigrąžinti ir paversti pirkėju. Būtent šiam tikslui yra sukurta pakartotinė rinkodara, kurios pagrindinius principus čia aptarsime.

  • 6 požymiai, kad Jūsų reklama – sukčių taikinyje

    Apie juodąsias technologijas Lietuvos interneto reklamos rinkoje rašiau beveik prieš metus. Per tą laiką manipuliacijų grėsmė padidėjo, o metodai tapo sunkiau pastebimi, tačiau tikslai liko tie patys: pasipelnyti arba pakenkti konkurentams.

  • Kaip apskaičiuoti skaitmeninės komunikacijos vertę?

    96% Lietuvos įmonių, priimdamos strateginius reklamos sprendimus, remiasi klaidingomis nuostatomis. Ir aš pasakysiu jums, kodėl.

  • „AdWords” ateitis, arba kaip „pramušti“ vidutiniškus pardavimus

    Dauguma el. parduotuvių, vykdančių „Google AdWords“ kampanijas, anksčiau ar vėliau prisijungia prie klubo „Šiaip sau“: investicijų grąža (ROI) – vidutinė, kaštai bei pardavimai – taip pat. Gal norėtųsi geresnių rezultatų – bet kad ir konkurentų panašūs… Kodėl taip atsitinka ir ar yra būdas pastebimai pakeisti situaciją?

  • „Google AdWords“ paprastina konversijų skaičiavimą

    Pradinė „Google AdWords“ konversijų metrika buvo paprasta: tiesiog buvo pranešama, ar, spustelėjus skelbimą, buvo atliktas koks nors veiksmas svetainėje. Šiandien ši pasenusi metrika sistemoje vadinama „Konvertuoti paspaudimai“ ir nebebus palaikoma nuo 2016 m. rugsėjo mėn. 21 d. 

Mes remiame

RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
[email protected]
+370 614 14199

© 2022 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.