Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.
Koronaviruso protrūkis visame pasaulyje palieka vis ryškesnes žymes, paveikia gyvenimą ir bendruomenes. Google skiria 800+ milijonų dolerių paramą sveikatos organizacijoms, vyriausybėms ir sveikatos sistemos darbuotojams, ne pelno siekiančioms organizacijoms (į paramą pretenduoti gali ir Lietuvos ne pelno siekiančios organizacijos). Net 340 mln. dolerių iš šios sumos skiriama „Google Ads” kreditais, visiems smulkiems ir vidutiniams verslams…
•
Dažnas verslininkas, paklaustas, kodėl jo verslas yra geresnis, nei konkurentų, turi šiuos atsakymus: geresnė kaina, kokybė, profesionalumas ir operatyvumas. Įsivaizduokite, kad lygiai tokį patį atsakymą, tas pats vartotojas gauna pas kitus – konkurentus. Jeigu pamėginsite „atsistoti į kliento batus”, suprasite, kad tai nepadeda klientui apsispręsti pirkti produktus iš jūsų. Tai kaip prisistatyti, kad vartotojas aiškiai…
•
Tai, kad tinkamai pasirinktos rinkodaros priemonės yra reikalingos sėkmingai verslo veiklai bei plėtrai, ko gero, niekas neabejoja. Tačiau šiuolaikinės rinkodaros taktikos bei metodai kinta žaibišku greičiu ir pasivyti visas tendencijas tampa iššūkiu net profesionalams, o ką jau kalbėti apie ką tik į verslo pasaulį įžengusias mažąsias įmones, kurios, beje, bent jau veiklos pradžioje neretai net…
•
Galimybės, kurias atveria „Facebook“ reklama, keičiasi ir plečiasi beveik kasdien. Didžiausio socialinio tinklo nariai šiandien, be kita ko, gali:
•
Užsibrėžti ambicingus tikslus Naujųjų metų ar kita proga mėgstame visi. Deja, išblėsus pradiniam entuziazmui, dažnai grįžtame į tašką, kai esame baisiai užsiėmę neesminiais dalykais, o tikslai lieka kažkur fone. Ši problema ypač aktuali versle, kur vadovams ir savo sričių specialistams tenka dirbti su keletu ar keliolika projektų vienu metu ir suvaldyti didelius informacijos srautus. Nors tikslai…
•
Apie juodąsias technologijas Lietuvos interneto reklamos rinkoje rašiau beveik prieš metus. Per tą laiką manipuliacijų grėsmė padidėjo, o metodai tapo sunkiau pastebimi, tačiau tikslai liko tie patys: pasipelnyti arba pakenkti konkurentams.
•
96% Lietuvos įmonių, priimdamos strateginius reklamos sprendimus, remiasi klaidingomis nuostatomis. Ir aš pasakysiu jums, kodėl.
•
Šį kartą visiškai netikėtai ir skubiai rašau straipsnį apie mūsų aptiktas manipuliacijas internetinėje reklamoje. Kai kurios Lietuvos agentūros jau ėmė manipuliuoti reklamos „Google AdWords“ tinkle kainomis. Pasauliui tai nėra naujiena – tiesiog šiandien pirmą kartą teko susidurti su tuo Lietuvoje. Juodosios technologijos, arba kaip reklamos rinkoje reketuojami klientai. Kaip atpažinti, ar netapote auka?
•
RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
[email protected]
+370 614 14199
© 2022 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.