Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.
„Google“ įrašai (Google Posts) nuo šiol prieinami visiems verslams ir bus rodomi tiek „Google“ paieškoje, tiek „Google“ žemėlapiuose.
•
Kaip paskirstyti ribotą reklamos biudžetą? Kurie kanalai turėtų būti prioritetiniai? Tai vieni svarbiausių klausimų rinkodaros specialistams. Universalaus atsakymo čia turbūt nerasime, tačiau verta pasidomėti galimais variantais.
•
Kada paskutinį kartą matėte el. parduotuvę be nuotraukų arba interneto svetainę be iliustracijų? Nors grafinius failus naudoja absoliuti dauguma šiuolaikinių tinklalapių, anaiptol ne visi turinio administratoriai žino, kaip juos sutvarkyti, kad svetainė veiktų greičiau ir būtų lengviau randama. Šis straipsnis – kaip tik apie tai. Failo pavadinimas Grafinio failo pavadinimas turėtų suteikti informaciją apie jame…
•
96% Lietuvos įmonių, priimdamos strateginius reklamos sprendimus, remiasi klaidingomis nuostatomis. Ir aš pasakysiu jums, kodėl.
•
Keletas patarimų, kad kitą rytą savo svetainę teberastumėte „Google“ paieškos rezultatuose.
•
Dauguma el. parduotuvių, vykdančių „Google AdWords“ kampanijas, anksčiau ar vėliau prisijungia prie klubo „Šiaip sau“: investicijų grąža (ROI) – vidutinė, kaštai bei pardavimai – taip pat. Gal norėtųsi geresnių rezultatų – bet kad ir konkurentų panašūs… Kodėl taip atsitinka ir ar yra būdas pastebimai pakeisti situaciją?
•
Kas bendra tarp kepyklos kitoje gatvės pusėje ir tokios didelės kompanijos, kaip „Google“? Ogi tai, kad abiejų tolesnė sėkmė priklauso nuo to, ar žmonėms patiks jų produktai. Jie turi būti ne tik gerai veikiantys (arba skanūs), bet ir atrodyti gerai bei kelti teigiamas emocijas naudojantis.
•
RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
[email protected]
+370 614 14199
© 2022 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.