Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.
Koronaviruso protrūkis visame pasaulyje palieka vis ryškesnes žymes, paveikia gyvenimą ir bendruomenes. Google skiria 800+ milijonų dolerių paramą sveikatos organizacijoms, vyriausybėms ir sveikatos sistemos darbuotojams, ne pelno siekiančioms organizacijoms (į paramą pretenduoti gali ir Lietuvos ne pelno siekiančios organizacijos). Net 340 mln. dolerių iš šios sumos skiriama „Google Ads” kreditais, visiems smulkiems ir vidutiniams verslams…
•
2020 m. pasaulinė pandemija sukėlė daug nestabilumo ir pokyčių. Žmonėms kyla daug klausimų dėl įprasto ritmo pokyčių ir verslui svarbu adaptuotis prie vartotojų poreikių. Norime pasidalinti apibendrintais „Google” kampanijos patarimais, kaip verslui greitai ir tinkamai prisitaikyti, išlaikant bei kuriant santykį su klientais. Ilgaamžiams prekiniams ženklams jau yra tekę susidurti su krizių valdymu. Vis dėlto, nemažai…
•
Nepanikuokite. Blogai ne tik jums, bet ir jūsų konkurentams. Atostogos neįprastu metu. Išnaudokite šį laiką kaip galimybę, kaip atostogas tam, kam neturėjote progos anksčiau, bet galite daryti dabar. Iš naujo įvertinkite savo veiklą. Pagalvokite, kaip savo paslaugas ar dalį paslaugų proceso galėtumėte perkelti ir atlikti nuotoliniu būdu, internetu – perkelti į elektroninę erdvę. Ruoškitės sugrįžimui.…
•
„Google“ įrašai (Google Posts) nuo šiol prieinami visiems verslams ir bus rodomi tiek „Google“ paieškoje, tiek „Google“ žemėlapiuose.
•
Galimybės, kurias atveria „Facebook“ reklama, keičiasi ir plečiasi beveik kasdien. Didžiausio socialinio tinklo nariai šiandien, be kita ko, gali:
•
„Ir aš ten buvau, alų midų…“, norėčiau sakyti, tik kad alaus anei midaus nebuvo. Bet buvo šventė. Praėjusią savaitę Panevėžyje surengėme pirmąją regioninę skaitmeninės rinkodaros konferenciją. Tema – internetinės rinkodaros galimybės ir kaip jomis pasinaudoti verslui.
•
Užsibrėžti ambicingus tikslus Naujųjų metų ar kita proga mėgstame visi. Deja, išblėsus pradiniam entuziazmui, dažnai grįžtame į tašką, kai esame baisiai užsiėmę neesminiais dalykais, o tikslai lieka kažkur fone. Ši problema ypač aktuali versle, kur vadovams ir savo sričių specialistams tenka dirbti su keletu ar keliolika projektų vienu metu ir suvaldyti didelius informacijos srautus. Nors tikslai…
•
Patyrę pardavėjai žino, kad kliento „Ne“ gali būti didelio sandėrio pradžia, jeigu pokalbis tęsiamas. Taip pat ir internete: iš svetainės išėjusį lankytoją galima susigrąžinti ir paversti pirkėju. Būtent šiam tikslui yra sukurta pakartotinė rinkodara, kurios pagrindinius principus čia aptarsime.
•
RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
[email protected]
+370 614 14199
© 2022 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.