Skaitmeninės rinkodaros tinklaraštis

Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.

  • Kaip pasirinkti socialinius tinklus klientų paieškai

    Socialinių tinklų svarba gyvenime, versle nuolat auga. Remiantis 2019 m. „Hootsuite“ statistika, apie 59 proc. Lietuvos gyventojų yra aktyvūs socialinių tinklų vartotojai. Jų skaičius per metus augo 6,5 procento. Tendencijos kiek kinta, tačiau jų svarba neginčijama. Kiekvienas socialinis tinklas turi savo auditoriją, skirtingai tenkina jos poreikius ir atitinkamai gali būti vertingas. Nedalyvauti socialiniuose tinkluose ir…

  • 340 mln. dolerių smulkiam verlsui – galimybė ir Lietuvos įmonėms

    Koronaviruso protrūkis visame pasaulyje palieka vis ryškesnes žymes, paveikia gyvenimą ir bendruomenes. Google skiria 800+ milijonų dolerių paramą sveikatos organizacijoms, vyriausybėms ir sveikatos sistemos darbuotojams, ne pelno siekiančioms organizacijoms (į paramą pretenduoti gali ir Lietuvos ne pelno siekiančios organizacijos). Net 340 mln. dolerių iš šios sumos skiriama „Google Ads” kreditais, visiems smulkiems ir vidutiniams verslams…

  • Kaip verslui bendrauti su klientais pandemijos metu ir kas labiausiai neramina vartotojus

    2020 m. pasaulinė pandemija sukėlė daug nestabilumo ir pokyčių. Žmonėms kyla daug klausimų dėl įprasto ritmo pokyčių ir verslui svarbu adaptuotis prie vartotojų poreikių. Norime pasidalinti apibendrintais „Google” kampanijos patarimais, kaip verslui greitai ir tinkamai prisitaikyti, išlaikant bei kuriant santykį su klientais. Ilgaamžiams prekiniams ženklams jau yra tekę susidurti su krizių valdymu. Vis dėlto, nemažai…

  • 11 patarimų verslui, kaip vertingai išnaudoti karantiną

    Nepanikuokite. Blogai ne tik jums, bet ir jūsų konkurentams. Atostogos neįprastu metu. Išnaudokite šį laiką kaip galimybę, kaip atostogas tam, kam neturėjote progos anksčiau, bet galite daryti dabar. Iš naujo įvertinkite savo veiklą. Pagalvokite, kaip savo paslaugas ar dalį paslaugų proceso galėtumėte perkelti ir atlikti nuotoliniu būdu, internetu – perkelti į elektroninę erdvę. Ruoškitės sugrįžimui.…

  • „Google Partners CEE Agency Day 2017“: ateitis – automatizavimas

    Įspūdžiai iš kasmetinės „Google“ konferencijos „CEE Agency Day“, į kurią pakviesta dalis geriausių regiono agentūrų, turinčių „Premier Google Partner“ ženklelį. Kasmet renginys auga ir šiemet Prahos pilyje talpino jau apie 450 dalyvių iš daugiau nei 10 šalių. Pranešėjai dalinosi įžvalgomis apie reklamos rinką, agentūrų verslo specifiką, naujausių technologijų bei inovatyvių įrankių naudojimą skaitmeninėje reklamoje.

  • „Google“ reklama „žaliems“: pagrindai ir patarimai

    „Google AdWords“, arba tiesiog „AdWords“, yra turbūt žinomiausia reklamos paslauga pasaulyje, skaičiuojanti jau 17-tuosius gyvavimo metus. Iš pradžių įmonės mokėdavo mėnesinį mokestį, o „Google“ pati kurdavo ir valdydavo jų reklamines kampanijas. Nuo to laiko platforma pasikeitė beveik neatpažįstamai. Šiandien „AdWords“ skelbimai gali būti rodomi dviejuose tinkluose: Paieškos tinkle ir Vaizdinės reklamos tinkle. Reklama Paieškos tinkle…

  • Akimirkos iš „Google“ ir „Versli Lietuva“ konferencijos

    „Raibec” dalyvavo „Google“ ir „Versli Lietuva“ organizuotoje konferencijoje „Visada priekyje | Interneto galimybės verslui 2014“. Tai buvo puiki proga smulkiam ir vidutiniam verslui sužinoti, kaip internetas bei jo teikiamos galimybės gali padėti didinti verslo sėkmę.

Mes remiame

RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
[email protected]
+370 614 14199

© 2022 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.