Skaitmeninės rinkodaros tinklaraštis

Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.

  • Efektyvi rinkodara: Kaip finansiškai įvertinti ir valdyti rinkodarą?

    Gebėjimas tinkamai įvertinti rinkodaros priemonių efektyvumą yra vertas vištos dedančios auksinius kiaušinius. Mokėdami tinkamai tai daryti įgysite konkurencinį pranašumą. Vykdomos rinkodaros priemonės duos didesnę gražą ir padės sparčiau auginti parda

  • Ką ir kaip e-rinkodaroje matuoja Lietuvos elektroninės parduotuvės?

    Pirmasis tokio pobūdžio tyrimas atskleidė, kad daugiau nei trečdalis Lietuvos el. parduotuvių (38,3 proc.) nematuoja interneto reklamos investicijų grąžos (IG). El. pašto rinkodarą įmonės vertina kaip labiausiai atsiperkančią, o didžiausią investicijų grąžą (IG) atneša „Google Ads“ reklama.

  • Kodėl nauji tinklalapiai „nepavaro”?

    Atnaujinote svetainę, tačiau nematote laukto pardavimų pokyčio ar investicijų grąžos? Viena iš priežasčių yra ta, kad, atnaujinant svetainę, iš naujo perkuriamos ne tik tos vietos, kurios buvo blogos, bet ir tos, kurios buvo visai geros. Be to, sprendimai, kaip keisti svetainę, priimami, neatlikus turimų duomenų analizės. Dažniausiai savo klientams rekomenduojame ne kurti naują svetainę, o daryti…

Mes remiame

RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
[email protected]
+370 614 14199

© 2022 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.