Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.
Keletas patarimų, kad kitą rytą savo svetainę teberastumėte „Google“ paieškos rezultatuose.
•
Dauguma el. parduotuvių, vykdančių „Google AdWords“ kampanijas, anksčiau ar vėliau prisijungia prie klubo „Šiaip sau“: investicijų grąža (ROI) – vidutinė, kaštai bei pardavimai – taip pat. Gal norėtųsi geresnių rezultatų – bet kad ir konkurentų panašūs… Kodėl taip atsitinka ir ar yra būdas pastebimai pakeisti situaciją?
•
Kas bendra tarp kepyklos kitoje gatvės pusėje ir tokios didelės kompanijos, kaip „Google“? Ogi tai, kad abiejų tolesnė sėkmė priklauso nuo to, ar žmonėms patiks jų produktai. Jie turi būti ne tik gerai veikiantys (arba skanūs), bet ir atrodyti gerai bei kelti teigiamas emocijas naudojantis.
•
„Google“ paieškos algoritmas „Penguin“, skirtas kovoti su šlamštu paieškos rezultatuose, pirmąkart paleistas 2012 metų balandį. Iki šio algoritmo atsiradimo, PVO (SEO) specialistai turėjo galimybę svetainėms kurti menkaverčius (spam) nuorodų tinklus ir taip gana lengvai manipuliuoti paieškos rezultatais. Paleidus „Penguin 1.0“, žemos vertės nuorodos iš prastos reputacijos svetainių tapo „toksiškomis“ ir galėjo tiesiogiai pakenkti bendriems PVO rezultatams. Todėl išorinių nuorodų tinklo auditavimas…
•
Pradinė „Google AdWords“ konversijų metrika buvo paprasta: tiesiog buvo pranešama, ar, spustelėjus skelbimą, buvo atliktas koks nors veiksmas svetainėje. Šiandien ši pasenusi metrika sistemoje vadinama „Konvertuoti paspaudimai“ ir nebebus palaikoma nuo 2016 m. rugsėjo mėn. 21 d.
•
Pirmadienį „Google“ paskelbė apie svarbius pakeitimus „Google Partners“ programoje: specializacijų bei dviejų lygių partnerio ženklelius. Atnaujinimai padės klientams rasti agentūras, geriausiai įvaldžiusias konkrečius „AdWords“ produktus ir atitinkančias papildomus našumo reikalavimus.
•
Pirmasis tokio pobūdžio tyrimas atskleidė, kad daugiau nei trečdalis Lietuvos el. parduotuvių (38,3 proc.) nematuoja interneto reklamos investicijų grąžos (IG). El. pašto rinkodarą įmonės vertina kaip labiausiai atsiperkančią, o didžiausią investicijų grąžą (IG) atneša „Google Ads“ reklama.
•
Vos prieš kelias dienas konferencijoje „Google Performance Summit“ kompanija pristatė artėjančius pasikeitimus „AdWords“ platformoje, apie kuriuos turėtumėte žinoti ir jūs.
•
RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
[email protected]
+370 614 14199
© 2022 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.