Skaitmeninės rinkodaros tinklaraštis

Naujausios rinkodaros naujienos, interviu, technologijos ir kt.

  • „Google Posts“ – naujas būdas sudominti pirkėją

    „Google“ įrašai (Google Posts) nuo šiol prieinami visiems verslams ir bus rodomi tiek „Google“ paieškoje, tiek „Google“ žemėlapiuose.

  • „Google Partners CEE Agency Day 2017“: ateitis – automatizavimas

    Įspūdžiai iš kasmetinės „Google“ konferencijos „CEE Agency Day“, į kurią pakviesta dalis geriausių regiono agentūrų, turinčių „Premier Google Partner“ ženklelį. Kasmet renginys auga ir šiemet Prahos pilyje talpino jau apie 450 dalyvių iš daugiau nei 10 šalių. Pranešėjai dalinosi įžvalgomis apie reklamos rinką, agentūrų verslo specifiką, naujausių technologijų bei inovatyvių įrankių naudojimą skaitmeninėje reklamoje.

  • Kuriam rinkodaros kanalui išleisti kitą eurą?

    Kaip paskirstyti ribotą reklamos biudžetą? Kurie kanalai turėtų būti prioritetiniai? Tai vieni svarbiausių klausimų rinkodaros specialistams. Universalaus atsakymo čia turbūt nerasime, tačiau verta pasidomėti galimais variantais.

  • Kaip apskaičiuoti skaitmeninės komunikacijos vertę?

    96% Lietuvos įmonių, priimdamos strateginius reklamos sprendimus, remiasi klaidingomis nuostatomis. Ir aš pasakysiu jums, kodėl.

  • „AdWords” ateitis, arba kaip „pramušti“ vidutiniškus pardavimus

    Dauguma el. parduotuvių, vykdančių „Google AdWords“ kampanijas, anksčiau ar vėliau prisijungia prie klubo „Šiaip sau“: investicijų grąža (ROI) – vidutinė, kaštai bei pardavimai – taip pat. Gal norėtųsi geresnių rezultatų – bet kad ir konkurentų panašūs… Kodėl taip atsitinka ir ar yra būdas pastebimai pakeisti situaciją?

  • Ką ir kaip e-rinkodaroje matuoja Lietuvos elektroninės parduotuvės?

    Pirmasis tokio pobūdžio tyrimas atskleidė, kad daugiau nei trečdalis Lietuvos el. parduotuvių (38,3 proc.) nematuoja interneto reklamos investicijų grąžos (IG). El. pašto rinkodarą įmonės vertina kaip labiausiai atsiperkančią, o didžiausią investicijų grąžą (IG) atneša „Google Ads“ reklama.

  • Akimirkos iš „Google“ ir „Versli Lietuva“ konferencijos

    „Raibec” dalyvavo „Google“ ir „Versli Lietuva“ organizuotoje konferencijoje „Visada priekyje | Interneto galimybės verslui 2014“. Tai buvo puiki proga smulkiam ir vidutiniam verslui sužinoti, kaip internetas bei jo teikiamos galimybės gali padėti didinti verslo sėkmę.

  • Kokius „Google AdWords“ tikslus išsikelti?

    Kaip planuoti „Google“ reklamos kampanijas, nuo ko pradėti, į ką svarbiausia atsižvelgti? Tokie klausimai dažniausiai kyla klientams, kurie dar nedirbo su „Google“ įrankiais, arba tiems, kurie „nudegė“, nes „Google“ reklama nepasiteisino. Norėčiau apžvelgti keletą esminių dalykų, kurie svarbūs planuojant „Google AdWords“ reklaminę kampaniją. Išsikelkite tikslus, adekvačius Jūsų verslui.

Mes remiame

RAIBEC | Be efficient online
J. Urbšio g. 3, 35190 Panevėžys
[email protected]
+370 614 14199

© 2022 – RAIBEC | Be efficient online – skaitmeninė rinkodara. Visos teisės saugomos.